Waarom lukt het KPN niet om na 2 jaar nig steeds geen juiste factuur te sturen? Bijna iedere maand bel ik met KPN. Op onze factuur worden gebruikers kosten gerekend terwijl dit onjuist is. Ik moet nm betalen voor bellen naar 1 van onze vier mobiele nummers die vallen onder compleet. Oftewel gratis onderling bellen. Iedere maand wordt het uitgezocht, door gezet naar de juiste afdeling, er wordt beloofd dat het wordt opgelost etc etc. Echter iedere maand staat er toch weer een klein bedrag op de factuur.
Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Beantwoord
Gratis onderling bellen wordt niet goed verwerkt
Beste antwoord door Marcia van KPN
Ha @Kloppenburg , ik zie een melding van 11 juni dat het probleem opgelost is. Heb jij ook contact met ons gehad? Ik ga er nu vanuit dat het in orde is, mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het hier vooral weer weten.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.