Beantwoord

Waarom krijgen sommige klanten een gratis verhoging naar 200 Mbit/s en anderen niet?

  • 28 May 2023
  • 8 reacties
  • 418 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo, waarom wordt er onderscheid gemaakt dat de ene klant wel gratis sneller internet krijgt en de andere niet.

Er zijn dus klanten die een brief thuis krijgen waarin staat dat ze gratis een internet snelheids verhoging krijgen naar 200 en ik bv niet.

Waarom dit verschil.

Ik hoor graag van u.

Mvg Leo 

icon

Beste antwoord door Nick83 28 May 2023, 23:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Dan krijgt u die brief wellicht over een week of maand of half jaar. Met 2 miljoen klanten kan niet iedereen tegelijkertijd omgezet worden. 

Reputatie 7
Badge +24

Dit zijn "willekeurige" acties. Zulke dingen doet KPN al vele jaren. Maakt u zich er maar niet druk over. Want dat is volkomen nutteloos. 

Reputatie 7
Badge +28

Dan krijgt u die brief wellicht over een week of maand of half jaar. Met 2 miljoen klanten kan niet iedereen tegelijkertijd omgezet worden. 

Hoi @Joep1965 ,

Dat moet ik nog zien. Ik heb KPN dat nog nergens zien verklaren. 
 

Wachten op mijn beurt is prima, maar verklaar dan in ieder geval dat iedereen binnen bv één jaar gratis wordt opgehoogd. 

Echt niet iedereen Noordzee, ik heb hier ook niks gezien en nu net iets meer dan een jaar weer bij KPN., ik lees pas voor de tweede keer dat dit gebeurd, Mogelijk moeten degene die dit niet krijgen hun privacy instellingen nakijken want KPN moet je natuurlijk wel mogen benaderen voor dit soort acties.

Ps dat 'krijgen' en 'gratis' zal wel inhouden het eerste jaar of een aantal weken zonder prijs aanpassing. Of het betreft klanten die de volle prijs al betalen.

Reputatie 7
Badge +28

@Galdor68 

Jij leest dit voor de tweede keer, maar ik zie dit soort berichten hier al jarenlang verschijnen. En soms laten ze het zien dmv een screenshot. 
 

En nee, het gaat niet om tijdelijke aanbiedingen. 

@Galdor68

Jij leest dit voor de tweede keer, maar ik zie dit soort berichten hier al jarenlang verschijnen. En soms laten ze het zien dmv een screenshot. 
 

En nee, het gaat niet om tijdelijke aanbiedingen. 

Ah, ik bedoelde daarmee sinds ik het forum weer iets actiever bezoek, maar inderdaad dit gebeurt al jaren, dat zijn soms klanten die van DSL over worden gezet naar glasvezel. Of waar men was overgezet naar vdsl, die betaalden vaak al voor een snelheid tot xx Mb maar kregen niet het maximale geleverd. 

 

En daarnaast is er dit nog, dat zal hier worden bedoeld.

 

Ik heb al jaren 200mbit/s abbo ( voorheen XMS daarnaTelfort daarna KPN)  en betaal daar 9 euro voor sinds het naar KPN ging, Maar mijn moeder krijgt deze ineens gratis en is pas sinds december overgestapt van Ziggo naar KPN. 

 

Wel raar allemaal.  vraag mij af of mijn abbo kosten zal worden aangepast door KPN.  Verwacht het niet.

 

Ik heb al jaren 200mbit/s abbo ( voorheen XMS daarnaTelfort daarna KPN)  en betaal daar 9 euro voor sinds het naar KPN ging, Maar mijn moeder krijgt deze ineens gratis en is pas sinds december overgestapt van Ziggo naar KPN. 

 

Wel raar allemaal.  vraag mij af of mijn abbo kosten zal worden aangepast door KPN.  Verwacht het niet.

 

Die € 9,00 is bovenop de prijs voor 50Mb? Het totaal bedrag komende vanaf Telfort/XMS is ongeveer € 55,00. Uitgaande van 50 Mb en tv en telefonie. Het zal inderdaad niet worden aangepast.