Beantwoord

Gratis Pluspakket wordt steeds uitgezet

  • 28 November 2022
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Badge
  • Deelnemer
  • 6 reacties

Sinds afgelopen zomer de overstap van Ziggo naar KPN gemaakt en al regelmatig de klantenservice aan de lijn gehad omdat niet alles gelijk goed ging. Vrij snel daarna ook een tablet aangeschaft met een mobiele data bundel waarbij door meerdere medewerkers vd klantenservice verteld werd dat ik hierbij het pluspakket gratis krijg en ook entertainmentkorting. Heb zelf nog gevraagd hoe het precies zit aangezien in de hussel voorwaarden staat dat dit niet geldt voor 097 nummers (is me overigens nog steeds niet duidelijk waarom) wat het nummer van de simkaart in mijn tablet is. Maar nee, volgens meerdere medewerkers geldt het ook voor een 097 nummer. Als ik in mijn account bij de beschikbare zenderpakketten kijk zie ik zelfs ook dat het pluspakket gratis is.

Nu komt het, inmiddels is het gratis pluspakket al een keer of 3 aangezet door medewerkers vd klantenservice, heb ik compensatie gehad voor de keren dat ik er voor betaald had, en eergisteren kreeg ik weer een mailtje dat het voordeel vh gratis pluspakket is stopgezet en het pakket is uitgezet zonder enige andere vorm van communicatie. Ik snap er niets meer van en volgens mij de medewerkers vd klantenservice ook niet. Als het dan echt niet gratis is haal het dan ook weg bij de beschikbare zenderpakketten in mijn account. Heb overigens ook al compensatie gehad mbt de entertainmentkorting omdat men dit mij had toegezegd.

 

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 6 December 2022, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @WPI! Ik wil dit graag voor je uitzoeken.

Als ik kijk naar de bestelpagina kom je met een Data only wel in aanmerking voor KPN Hussel. Maar niet voor het gratis entertainment pakket. 

Om het helemaal zeker te weten wil ik graag nog naar je pakket kijken. Dan kan ik je in 1 keer het goede antwoord geven. Vul hiervoor je profiel in. Laat je hier weten wanneer je deze hebt ingevuld? 

Badge

Ha @Bram_ , dank voor je reactie. Zover ik in mijn account kan zien heb ik idd kpn hussel. Zou fijn zijn als je het even goed na kunt kijken. Ik heb m'n profiel inmiddels aangevuld.

Reputatie 7
Badge +17

@WPI ik heb het voor je nagekeken. Het is als volgt:

Hussel is de verzamelnaam voor korting die je krijgt als je producten combineert. Voor verschillende combinaties gelden verschillende voordelen.

Voor de combinatie internet, tv en data only geldt dat je 5 euro korting krijgt op het data only. Als je nog een data only of een mobiel abonnement toevoegt kan je ook onderling MB's delen. En in het geval van een mobiel abonnement krijg je ook het gratis zenderpakket en 5 euro entertainment korting. 

Maar met internet en data only krijg je dus alleen de 5 euro korting. 

Badge

Bedankt voor het nakijken @Bram_ , toch jammer dat je met een data abbo niet een voordeeltje extra krijgt wat er tussenin zit, bv 1 vd 2. Voor mij in ieder geval een reden om wanneer het contract afloopt dit niet meer te verlengen. Juist de voordelen die bij afsluiten in de kpn winkel genoemd werden blijken er dus niet te zijn. Aangezien ik het data abbo op mijn tablet sporadisch gebruik zal ik dit na einde contact stop zetten, zonder een extra voordeeltje te duur om te behouden.