Beantwoord

Heeft KPN een leuke aanbieding als mijn vaste abonnement afloopt?

  • 1 March 2024
  • 9 reacties
  • 158 keer bekeken

Op 04-04-2024 loopt mijn jaarcontract af,  heeft KPN een leuk aanbod om mijn contract te behouden?

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 March 2024, 08:23

Bekijk origineel

9 reacties

Dan kun je even bellen met 0800 0402 @Azire .

Binnen dit forum ka niks met abo's gedaan worden.

 mijn contract te behouden?

Je contract loopt zonder meer door en gaat over in een abo voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Azire 

In aanvulling op mede forumlid @Nomen Nominandum , adviseer ik je pas een week van tevoren te bellen met de afdeling opzeggingen en contractbeheer van KPN, aangezien de kortingen voor verlengingen bij bestaande klanten nog wel eens wekelijks kunnen wijzigen, dit heb ik zelf namelijk ook ervaren, en pas verlengt op het moment dat ik de meeste korting kreeg.

Daarnaast wil ik je ook nog meegeven, dat je bij een verlenging van een 2-jarig contract meer korting kunt verwachten, dan als je verlengt met een 1-jarig contract.
Verwacht trouwens niet dezelfde kortingen, die nieuwe klanten krijgen bij het afsluiten van een abonnement via de website van KPN, want die gelden namelijk niet voor bestaande klanten.

Maar elke euro korting is tenslotte meegenomen in deze tijd.

De afdeling opzeggingen, contractbeheer en verlengingen is bereikbaar:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten.

Bij het bellen naar de klantenservice (0800-0402) spreek je nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Opzeggen en je wordt direct doorverbonden naar deze afdeling.

 

 

Verder raak je je gratis licenties op KPN veilig kwijt, dat is voor nieuwe contracten niet meer gratis @Azire en @Michel.uit.Arnhem 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi ​

De afdeling opzeggingen, contractbeheer en verlengingen is bereikbaar:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten.

Bij het bellen naar de klantenservice (0800-0402) spreek je nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Opzeggen en je wordt direct doorverbonden naar deze afdeling.

 

 

Hallo @Michel.uit.Arnhem ,

Even een tip: ik zie jou vaker deze openingstijden plaatsen. Maar al sinds 1 juli 2022 zijn de openingstijden gewijzigd. 

bron: 

https://www.kpn.com/service/contact-opnemen.htm

Neem contact op

Onze klantenservice is bereikbaar op:

  • Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur
  • Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Zondagen en feestdagen gesloten

Probleem of storing

Heb je een technisch probleem of een storing? Dan zijn wij 24/7 bereikbaar.

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Azire ,

Je kunt jouw abonnement vanaf 5 maart 2024 verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+ als je dat al niet hebt. Dat heeft voordelen en nadelen. 
 

Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

 

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de aanbieding die je dan te zien krijgt. In het verleden deed KPN niet altijd veel met tijdelijke kortingen bij verlengen, maar tegenwoordig maak je vaker kans op zo’n aanbieding. Ook ikzelf heb daar in 2023 van geprofiteerd. Over een paar maanden kan ik opnieuw verlengen.

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht. Check het goed, houdt zoals @Nomen Nominandum al schreef ook bv rekening met het niet meer gratis zijn van KPN Veilig. 


Extra tip: Persoonlijk zou ik pas vanaf 1 april 2024 verlengen. Want als je verlengt voor 1 april 2024, dan ga je per 1 juli 2024 mee met de jaarlijkse verhoging vanwege de prijsindexatie. Verleng je tussen 1 april 2024 en 1 juli 2024, dan blijft je prijs gelijk per 1 juli 2024. 
 

edit (11.25): Ik lees net in een ander topic dat je via de link voor verlengen inderdaad ook van een aanbieding kunt profiteren: 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Noordzee 

De afdeling opzeggingen, contractbeheer en verlengingen is nog steeds van Maandag tot en met Vrijdag telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur!!

Dit weet ik uit eigen ervaring, omdat ik altijd tussen 18:00 en 20:00 uur met de deze afdeling bel mocht ik wat willen wijzigen of verlengen, aangezien het dan ook rustiger is aan de telefoon.
Mijn laatste verlenging (Thuis 🏡 abonnement) was in het 4e kwartaal van 2023, en dat heb ik toen telefonisch geregeld tussen 19:30 en 20:00 uur.

Ook de medewerkers van deze afdeling hebben het ook tegenover mij bevestigd, dat ze 2 uur langer open zijn dan de overige afdelingen van KPN, want die zijn vanaf 18:00 uur niet meer telefonisch bereikbaar.

Mocht je mij wederom niet geloven, bel dan zelf eens op een doordeweekse dag tussen 18:00 en 20:00 uur met deze afdeling.

Als KPN dat ook zo publiceert heb je gelijk @Michel.uit.Arnhem , als wat jij schrijft niet zo gepubliceerd wordt heeft @Noordzee gelijk denk ik.

En de klanten zien alleen wat er openbaar gepubliceerd wordt.

Reputatie 7
Badge +28

Apart @Michel.uit.Arnhem ,

Dat het jou onlangs gelukt is om 19.30 geloof ik direct van je. KPN publiceert dit echter niet zo. 
Ik hou op dit forum altijd zoveel mogelijk de officiële berichtgeving aan die ook op de website is terug te vinden. 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Nomen Nominandum & @Noordzee 

De openingstijden van de verschillende afdelingen worden inderdaad slecht weergeven op de website van KPN, daar ben ik het zeer mee eens.
En waarom de KPN daar niet gewoon open in is, weet ik uiteraard ook niet.

Het zou KPN daarom ook sieren om dat duidelijker en helder op hun website te vermelden, zodat het voor alle klanten duidelijk wordt dat de afdeling opzeggingen, contractbeheer en verlengingen van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar is van 08:00 tot 20:00 uur.

Nu vermelden ze alleen maar een vast tijdsblok aan, waarbij 18:00 uur als slot wordt gebruikt.
Terwijl de afdeling zoals hierboven beschreven, nog gewoon bereikbaar is.

Mooi punt voor één van de moderatoren om dit mee te nemen, en door te geven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat het aangepast kan worden.
Bijvoorbeeld als voetnoot/aanvulling, bij de huidige openingstijden op de website.

 

Reageer