Beantwoord

Het lukt sinds januari niet om de KPN CombiVoordelen te activeren

  • 12 March 2024
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Ik ben in januari ingetrokken bij mijn partner en heb mijn adres toen aangepast naar zijn adres. Mijn partner heeft tv, internet en 2 mobiele nummers van KPN en dus ook KPN compleet voordelen. Echter lukt het mij niet om met mijn nummer ook KPN compleet voordelen te krijgen. Kunnen jullie dat voor mij regelen? 

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 13 March 2024, 14:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @x_x_marjolein, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Hiervoor kun je het beste even bellen met onze helpdesk! Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken. Mijn collega's kunnen dit vanuit daar meteen voor jou en je partner regelen! 

Reageer