Beantwoord

Hoe kan ik checken of mijn entertainmentkorting is geactiveerd?

  • 4 January 2024
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Hoi even een kort vraagje:

 

Ik lees op de KPN website veel conflicterende informatie over de entertainmentkorting.

Zo lees ik op de app dat je alleen internet (hussel) en mobiel hoeft te hebben, maar op jullie website staat er dat je Internet & TV én mobiel moet hebben.

Wat is het nu precies? Ik heb namelijk geen TV abbonement.

Ik heb Spotify family als entertainment ingesteld op de app (en deze ook geactiveerd)

Helaas kan ik werkelijk nergens die -€5 korting vinden, en entertainmentkorting staat ook niet bij mijn voordelen als ik dit check op de kpn website?

Kan iemand dit toelichten? 

Mijn combikorting werkt wel overigens en dit is ook te zien op de factuur.

Ik krijg wel de melding dat ik €18 extra ga betalen voor spotify family (als buiten bundel kosten)

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 6 January 2024, 17:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Eijmert, de entertainmentkorting vind je terug op jouw facturen. Maar zou ook daar onder jouw thuisadres moeten staan.

Staat het er verder niet wil ik je aanraden even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega met je mee kijken. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Eijmert ,

bron : 

https://www.kpn.com/combivoordeel/entertainmentkorting.htm bij Meer over Entertainmentkorting:

 

Ik wil alleen Internet en Mobiel, maar geen TV. Kan ik alsnog Entertainmentkorting krijgen? 

Ja, dat kan. Je krijgt alsnog €5,- korting op je internetabonnement wanneer je Spotify of Netflix kiest. Entertainmentopties zoals ESPN Compleet, Pluspakket en Film1 zijn wel alleen voor klanten die ook TV in hun abonnement nemen.

 

Je hebt er dus recht op.

 

De clou is : 

Ik heb al Spotify Premium of Family. Kan ik hier alsnog combinatievoordeel op krijgen?

Dat kan zeker. Hiervoor moet je eerst jouw huidige abonnement opzeggen en vervolgens Spotify bestellen via KPN. Je krijgt daarna een speciale link om je bestaande account weer te activeren. Op die manier loopt jouw betaling via KPN en ontvang je €5,- korting op je internetabonnement. Voor jou verandert er verder niets; jouw gegevens (zoals afspeellijsten en luistergeschiedenis in Spotify) blijven bestaan.

 

Hoi @Eijmert, de entertainmentkorting vind je terug op jouw facturen. Maar zou ook daar onder jouw thuisadres moeten staan.

Staat het er verder niet wil ik je aanraden even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega met je mee kijken. 

dit staat nu inderdaad op mijn factuur maar alsnog met het volle bedrag.

Heb dus even met KPN gebeld en kom er nu dus achter dat ik perse mijn Entertainment onder het Hussel pakket moet plaatsen en niet onder mijn mobiel. lekker handig.
Nu heb ik dus alsnog de volle pond betaald.

Ons internet wordt betaald via een andere bankrekening 😖

Reageer