Beantwoord

Hussel maar geen korting

  • 7 April 2020
  • 2 reacties
  • 81 keer bekeken

In mijn factuur staat dat ik €22,50 betaal voor me abonnement + toestel kosten van €23,- euro is in totaal 45,50 MAAR ik heb er hussel aangesloten maar ik krijg die korting er niet op. Dit is al de 2 maand dat ik meer betaal dan ik hoor te betalen. Ik heb jullie meerdere keren gebeld maar het word maar niet opgelost. Ik hoor €40,50 te betalen.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 April 2020, 11:04

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Salimaxxx. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de Hussel voordelen nog niet ontvangt. Ik zal voor jou uitzoeken waarom je deze korting nog niet ontvangt. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummers en mobiele nummer(s) willen achter laten op het KPN Forum profiel? Het mobiele nummer mag je achterlaten in het 'Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Salimaxxx. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de Hussel voordelen nog niet ontvangt. Ik zal voor jou uitzoeken waarom je deze korting nog niet ontvangt. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummers en mobiele nummer(s) willen achter laten op het KPN Forum profiel? Het mobiele nummer mag je achterlaten in het 'Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op mijn bericht, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer