Beantwoord

husselkorting niet verwerkt

  • 26 May 2020
  • 5 reacties
  • 143 keer bekeken

Goede morgen,

In januari 2020 zijn mijn man en ik met twee mobiele nummers overgezet van Telfort naar KPN. In februari heb ik een nieuw mobiel-abonnement afgesloten bij KPN en zou ik 5 euro husselkorting ontvangen omdat wij nog een mobiel-abonnement hebben en ook een Alles-in-één pakket hebben bij Telfort, dat t.z.t. ook wordt overgezet naar KPN. Het viel mij op dat de kortingen niet op de facturen die ik heb ontvangen zijn verwerkt. Zowel in februari als in maart gechat met KPN. Beide medewerkers zeiden dat het op de volgende factuur gecorrigeerd zou worden. Dit gebeurde niet. Ook in april weer gechat met een medewerker en toen hoorde ik dat de eerste medewerkers verkeerde informatie aan mij verstrekt hebben. Ik moest mij zelf aanmelden op een website en dan zou het goed komen, ook met terugwerkende kracht.

Op de factuur voor mijn mobiele nummer die ik deze week kreeg over de periode 22/5-21/06 ontbrak de korting weer.

Ik wil graag weten of het in het KPN-systeem nu goed staat en wanneer ik de creditering van de niet ontvangen husselkorting over de facturen van februari t/m mei mag verwachten.

KPN-medewerker: hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aan u doorgeven?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 5 June 2020, 09:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Priester!

De site waar je je aan hebt gemeld, was dat de aanmeldingspagina voor Telfort Compleet? Of heb je dit gedaan via de aanmeldingspagina voor KPN Hussel? Het aanmelden zou in jouw situatie via de eerste link moeten, en zo'n aanmelding hoort dan op de 1e van de volgende maand verwerkt te worden, tenzij je je pas aan het eind van de maand aan hebt gemeld. Dit duurt in jouw geval allemaal wel heel erg lang :grimacing:

Je kunt je persoonlijke gegevens doorgeven door ze in te vullen in je profiel, als je dat gedaan hebt kan je mij hier een seintje geven zodat ik kan kijken wat ik hierover kan vinden!

Dag Maja,

Ik heb mij inderdaad aangemeld op de Telfort-site.

Verder heb ik mijn profiel bijgewerkt.

Ik hoor graag van je. Ik hoop dat het nu allemaal goed staat.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt!

Dan heb je je in ieder geval via de juiste pagina aangemeld en kan dat geen reden zijn dat het verwerken van de voordelen niet goed is gegaan. Ik zie dat er op 27 mei een melding is gemaakt voor onze speciale Hussel/Compleetdesk, en dat vanuit daar de Husselkorting aan is gezet. Daarnaast is een vergoeding ingevoerd van €15,- voor de maanden dat je de korting niet hebt ontvangen. Dit zal verrekend gaan worden met de factuur van juni :slight_smile: Het staat nu dus allemaal  goed!

Dank je wel!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!