Beantwoord

Ik voel me misleid: geen 4K TV welkomstcadeau ontvangen

  • 19 August 2022
  • 8 reacties
  • 146 keer bekeken

Tijdens TV commercials in mei gezien dat KPN als welkomstgeschenk een 4k TV biedt. Aangezien ik al het plan had om over te stappen direct gedaan. Alles werd keurig geregeld en geïnstalleerd. Echter mijn welkomstgeschenk kwam maar niet. Er werd per email gevraagd of alles goed bevalt waarop ik reageerde (het was geen ‘noreply’ adres) dat ik nog steeds aan het wachten was op de TV. Geen reactie. Nogmaals een bericht gestuurd niets van gehoord. geprobeerd te bellen maar na een lange wachttijd opgehangen. Vandaag nogmaals geprobeerd. Na 20 min een aardige dame aan de telefoon. Zij heeft het nagevraagd en zegt; u heeft gekozen voor 6 mnd korting. Ik zeg maar er stond bij de aanbieding; 6 maanden van € 47,50 voor € 35,- met extra onder andere 4K TV (zie bijlage).

Nee zegt ze dat is de weergave. Ik zeg maar jullie hebben als welkomstgeschenk een 4K TV. Ja zegt ze maar u heeft voor de korting gekozen. Ik zeg; maar die korting krijg je als je nieuw bent toch altijd!! en er staat bij extra 4K TV dus daar koos ik voor. Het vergelijk van 6x € 12,50 korting of het krijgen van een 4K TV vind ik absoluut niet te snappen. Ik zou graag de korting van € 75 terugstorten en alsnog de 4K TV ontvangen.

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 23 August 2022, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @MarinaSeb als je een beetje logisch nadenkt kun je wel snappen dat je niet en/en krijgt.

Je kunt kiezen uit verschillende cadeaus óf korting, dus nooit beide. Zo wordt het ook nooit geadverteerd.

 

Maar kunt u zich voorstellen dat als het welkomstgeschenk een 4K TV is en die als ‘extra’ erbij staat, ik dacht de juiste keuze te hebben gemaakt? Het ging me in het geheel niet om de korting, maar juist om de TV. Ik voel me echt misleid als ik dit zie staan en hem niet ontvang. Ik vind overigens de toon naar mij toe (dat ik niet logisch nadenk) best denigrerend.🤔

 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @MarinaSeb 

 

Je maakt toch eerst de keuze wat je wilt hebben voor cadeau, als je dan korting kiest krijg je korting en geen TV.

 

Die 4K TV is het pakket wat je ook zelf aangevinkt hebt om een aantal TV zenders in 4K te ontvangen.

 

@MarinaSeb 

Dit is het overzicht van de lopende actie van de Galaxy Chromebook.

Het is toch echt of/of/of 😉

Hallo @MarinaSeb , daar heb je je inderdaad mee vergist, een 4KTV(toestel) is iets heel anders dan een 4K-tv-optie, dat laatste betekent dat je een paar zenders en 4K kunt bekijken, mits je ook een geschikte 4K-tv hebt.

Daar je als nieuwe klant standaard de 5202 krijgt als 4K-decoder, is de optie 4K aanvinken voor €2,50 per maand niet zinvol voor die 3 à 4 zenders die echt in 4K uitzenden.

99 van de 100 tv-zenders zenden gewoon nog (merendeels) in HD uit.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Tijdens het bestellen zie je dit:

Daarbij is het lijkt me toch echt wel duidelijk dat je maar voor 1 ding kan kiezen. Nu is de Chromebook geselecteerd. Als je de korting aanklikt:

Dan is de Chromebook niet meer actief.

Reputatie 7
Badge +10

Ik denk dat @JanD het het duidelijkste uitlegt, het gaat hier niet om een 4K TV-toestel, maar om 4K TV beeldkwaliteit. Als het om een toestel was gegaan had er een merk, beeldbreedte, etc vermeld gestaan. “4K TV” is op zichzelf geen televisietoestel, dat heeft u dan vermoedelijk verkeerd begrepen.

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom op ons forum @MarinaSeb. Ik lees dat de naam van de ‘4K TV’ optie voor verwarring zorgt. Goed dat je dit aankaart bij ons. Het zit inderdaad zoals @JanD vertelde:

Hallo @MarinaSeb , daar heb je je inderdaad mee vergist, een 4KTV(toestel) is iets heel anders dan een 4K-tv-optie, dat laatste betekent dat je een paar zenders en 4K kunt bekijken, mits je ook een geschikte 4K-tv hebt.

Daar je als nieuwe klant standaard de 5202 krijgt als 4K-decoder, is de optie 4K aanvinken voor €2,50 per maand niet zinvol voor die 3 à 4 zenders die echt in 4K uitzenden.

99 van de 100 tv-zenders zenden gewoon nog (merendeels) in HD uit.

Ik vind het jammer om te lezen dat het niet duidelijk genoeg is en je je daardoor misleid voelt: dat is niet de bedoeling natuurlijk. Dat betekent ook dat 't mogelijk voor meer mensen onduidelijk is. We nemen jouw signaal mee ter verbetering, zo kunnen we kijken naar hoe we dit kunnen verduidelijken.