Beantwoord

Ik zie mijn mobiele nummer niet terug bij mijn voordelen, hoe kan die toegevoegd worden?

  • 1 February 2024
  • 7 reacties
  • 140 keer bekeken

Ik heb een mobiel nummer toegevoegd aan mijn producten, daar zie ik dat nummer ook terug en ik kan ook de facturen inzien.

Echter is dat nummer  niet bij mijn voordelen te zien en ik krijg dan ook niet de extra korting op deze mobiel.

Ik heb gister gebeld met kpn, ze zouden het voor elkaar maken maar ik zie het nog steeds niet.                                      

icon

Beste antwoord door RBxx 1 February 2024, 16:59

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Siebreg. 

Welkom op het forum van KPN.

Vervelend dat het nog niet is geactiveerd op je mobiele 06-nummer van KPN.
Maar je kunt combivoordeel mobiel ook zelf, heel gemakkelijk activeren.

Klik op de volgende link, en je komt gelijk uit op de juiste pagina: Combivoordeel aanmelden

Laat even weten, of het je is gelukt!

bedankt voor je reactie, dat heb ik zelf ook al gedaan, en gister er over gebeld en bij kpn was het niet zichtbaar en die heeft het ook nog een keer geactiveerd. Ik zie het dus wel bij mijn producten staan, maar niet bij mijn voordelen,  en doordat het daar niet bij staat is er ook geen korting

Reputatie 7
Badge +21

Is er een Internet Thuis abonnement op hetzelfde adres? Het “Combivoordeel - korting op Mobiel” krijg je alleen als een Mobiel en Internet abonnement op hetzelfde adres geregistreerd zijn.

ja, internet, tv, mobiel alles op zelfde adres

 

Reputatie 7
Badge +21

ja, internet, tv, mobiel alles op zelfde adres

Dan heb je recht op de korting en zou ik toch nog een keer bellen met 0800-0402. Als het daar niet lukt moeten ze een achterliggende afdeling inschakelen met meer kennis en/of rechten 😉.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Siebreg., ik kijk graag voor je na wat er precies aan de hand is qua voordelen. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? 

Ik heb gister gebeld met kpn en het is nu opgelost, maar bedankt voor je reactie

Reageer