Beantwoord

Is er een korting mogelijk voor Spotify?

  • 15 November 2023
  • 4 reacties
  • 177 keer bekeken

Hallo,

 

Ik had de vraag of er nog kortingen gelden op een premium abbonemment van Spotify?

ik ben al een aantal jaar vaste klant bij jullie en neem mobiel,tv en internet van jullie af.

Graag krijg ik een antwoord van jullie

groetjes Kevin

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 November 2023, 16:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Kevinoverdulve ,

Bij de abonnementen die vanaf oktober 2018 zijn afgesloten, is er een entertainmentkorting mogelijk van vijf euro per maand.

Zie het huidige overzicht: 

 

Je krijgt echter maar op één entertainmentproduct die korting. 

Heb je nog een heel oud abonnement? Dan kun je jouw abonnement verlengen (online of via 0800-0402). Je gaat dan wel over op KPN TV+.

 

Ik heb mijn abonnementen sinds dit jaar verlengt, weet u toevallig ook hoe ik deze €5 korting op Spotify kan toepassen?

Dank voor u reactie!

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan @Kevinoverdulve ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

 €Je krijgt echter maar op één entertainmentproduct die korting"

Daarom zou dit ook factuur korting moeten heten. De korting gaat niet letterlijk van de prijs van de streamingdienst af.

 

@Kevinoverdulve Als je hiervoor in aanmerking komt hoort dat te worden toegepast als je Spotify via KPN laat lopen.