Beantwoord

Is het pluspakket gratis met mobiel en internet?

  • 19 December 2023
  • 5 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik heb tv & internet en mobiel. Maar geen pluspakket gratis. Abbo is 1 dec afgesloten en ingegaan. Geld gratis pluspakket voor oude klanten en niet nieuwe?

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 December 2023, 07:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jacco2020 ,

Je hoort dan inderdaad het pluspakket gratis te krijgen. Waarschijnlijk is de koppeling van de twee abonnementen nog niet verwerkt. 
 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 
 

Na de verwerking gaat het pluspakket werken. Wil je het meteen geregeld hebben? Bel dan vanaf 8.00 met 0800-0402. 

Dan wordt het vandaag ff bellen. Want voordelen staan aan via de koppeling die je gaf.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Jacco2020, ik zag dat het vaste internet en tv abonnement nog niet gekoppeld was aan de mobiele abonnementen. Dat heb ik nu alsnog voor je gedaan, zodat je het Pluspakket gratis krijgt. 

Goedenavond, ik heb ook tv & internet en mobiel, maar geen gratis pluspakket. 

Bellen dus (tijdens de beschikbare uren) of kan het ook via het forum?

Groet, HZA

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @HZA, als jij zowel mobiel als internet en tv afneemt bij KPN, dan is inderdaad het Pluspakket gratis. Je kunt zelfde aanmelding doen voor het Combivoordeel: Aanmeldformulier Combivoordeel KPN Mocht het onverhoopt niet lukken met de aanmelding? Bel dan voor een snelle afhandeling met het gratis nummer 0800-0402. 

Reageer