Beantwoord

Kan geen MB's delen met dochter

  • 20 April 2020
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Hallo, ik kan geen mb's delen met het 06 nummer van mijn dochter, terwijl dat nummer wel in mijn overzicht staat, en gewoon een kpn nummer is.

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 23 April 2020, 15:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @michelbroshuis, welkom bij ons op het forum. Dat is lastig, je ziet haar nummer dus wel staan maar het delen lukt niet. Wat gebeurt er precies als je MB's met haar probeert te delen? Krijg je dan een foutmelding, gebeurt er niets of iets anders? Zou je ook jouw en haar 06-nummer aan je forumprofiel kunnen toevoegen, net zoals jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum en de laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je dit doet bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators te zien. Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt, dan kan ik met je meekijken. 

Reputatie 7

Hoi @michelbroshuis, ik heb nog geen reactie van je gezien en ook op je profiel zie ik de gegevens nog niet staan. Als ik nog met je mee kan kijken weet je me te vinden.