Beantwoord

Korting op Netflix. Hoe regel ik dit?

  • 4 August 2023
  • 6 reacties
  • 238 keer bekeken

Ik ben sinds 1,5 week klant bij KPN en na wat opstartproblemen en een vervangen kpn tv+ box werkt alles eindelijk. 

Nu kreeg ik bij het aangaan van het contract te horen dat ik korting kon krijgen op mijn netflix account en dat ik ook mijn huidige account kon meenemen daarin.  Echter als ik kijk op mijn kpn zie ik alleen de normale prijzen staan.  Hoe kan ik dit aanvragen?

 

icon

Beste antwoord door GeSp 5 August 2023, 01:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Froukje54 

 

Heb je ook een KPN mobiel abonnement?
Zo ja, waarschijnlijk hadden ze het dan over Entertainmentkorting, zie deze pagina: https://www.kpn.com/combivoordeel.htm

Combineer Mobiel en Internet met Entertainment en krijg elke maand € 5,- Entertainmentkorting. Met keuze uit Viaplay, Netflix, Spotify, ESPN Compleet, Xbox Game Pass Ultimate of Film1.

 

Die korting krijg je automatisch als je een entertainmentpakket aanzet en aan de overige voorwaarden voldoet.

Nee dat heb ik niet, maar dat hebben ze er toen ook niet bij gezegd.. mooi weer dit. Volgens die verkoper gold het voor iedere kpn klant. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Froukje54 
Het kan zijn dat het een aanbieding was wat wel eens meer gebeurd.
Het beste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Ik heb inmiddels even gebeld,  helaas was het dus foutieve informatie die de verkoper gaf en is zoals hierboven gemeld de korting alleen van toepassing op die combinatie met mobiel.

Reputatie 7
Badge +21

dat is erg slordig van die verkoper…..😡

 

Ja dat is het zeker, hoop ook voor toekomstige klanten dat deze jongen week de juiste info gaat verstrekken, want voor mij konden ze verder niets betekenen