Beantwoord

Kortingen mobiel abonnement niet verwerkt

  • 11 August 2022
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb diverse malen gebeld met klante service over de kortingen op mijn abonnement mobiel ( twee abonnementen) telkens hoor ik ze zijn niet gekoppeld. Maar vanaf nu krijg je je korting. Maand later zelfde verhaal. Nu zouden ze binnen twee werkdagen iets laten weten maar tot heden stil en over paar dagen komt de volgende factuur. Waarschijnlijk weer niet geregeld me gesuld raakt op. 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 15 August 2022, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

@Peter2691 En zijn uw mobiel abonnementen inmiddels gekoppeld ? Dit kunt u zelf nakijken en eventueel zelf regelen in uw "mijn kpn" Producten>product toevoegen>

Welk abonnement wil je koppelen?

Kies ook 'Mobiel' als je Mobiel Internet wil koppelen.

    • Mobiel
    • 06- of 097-nummer

Ze zijn gekoppeld alleen de kortingen worden niet uitgevoerd tevens blijkt dat ik kan zien dat het gekoppeld is maar kpn zegt dan weer van niet en wordt het weer opnieuw gedaan

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Peter2691, goed dat je even een berichtje stuurt.

Je kunt je eenvoudig zelf aanmelden voor Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Lukt het hiermee nou toch niet? Laat het dan even weten. Zou je dan ook je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.