Beantwoord

KPN Combivoordeel is niet toegepast op mijn abonnement

  • 29 January 2024
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Beste,

 

Ik heb een vraag over mijn “korting”. Ik heb zowel KPN mobiel als KPN tv, maar ik krijg geen € 7,50 korting per maand of € 5 entertainment korting. Ik wilde vragen hoe dit zit. Echter kan ik nergens vinden hoe ik contact kan opnemen met KPN om dit voor te leggen. Ik kom in menu's terecht waarin mijn vraag niet wordt beantwoord. Daarom is mijn vraag dus ook: Hoe kan ik contact opnemen met KPN met betrekking tot mijn vraag?

 

Alvast bedankt. 

 

Met vriendelijke groeten, 

Marcel 

icon

Beste antwoord door Noordzee 29 January 2024, 16:31

Bekijk origineel

2 reacties

Via 0800 0402, gratis, Facebook of X en dit forum @MK1987 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MK1987 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Lukt dat niet? Dan kun je hiervoor het beste bellen met 0800-0402. Op werkdagen tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00. 

 

Reageer