Skip to main content
Beantwoord

KPN compleet?

  • 28 april 2019
  • 9 reacties
  • 979 keer bekeken

hoi,

ik vraag me af of mijn mobiel wel is toegevoegd aan kpn compleet. Als ik kijk bij kpn compleet; mijn voordelen, staat er alleen internet/tv/bellen en mobiel van mijn partner. Mijn eigen mobiel staat er niet bij. Ook lukt het me niet om hem toe te voegen aan kpn compleet. Hoe zit dit?

Met vriendelijke groet,
Rianne

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens Rianne. Ik zie dat het factuuradres van jouw mobiel abonnement afwijkt. Dat is de reden waarom het op dit moment niet lukt om KPN Compleet aan te vragen. Ik kan het factuuradres voor jou aanpassen en KPN Compleet voor je aanvragen. Laat je mij weten of je dit wil? ☺️
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Goedemorgen Rianne. Welkom op het forum! Ik zal voor je uitzoeken waarom het mobiele er nog niet bijstaat. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

  • Deelnemer
  • 30 april 2019
Vikash schreef:
Goedemorgen Rianne. Welkom op het forum! Ik zal voor je uitzoeken waarom het mobiele er nog niet bijstaat. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?


Als het goed is heb ik nu hetgeen je nodig heb, ingevuld bij mijn profiel. Alvast bedankt voor het uitzoeken! 🙂

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens Rianne. Ik zie dat het factuuradres van jouw mobiel abonnement afwijkt. Dat is de reden waarom het op dit moment niet lukt om KPN Compleet aan te vragen. Ik kan het factuuradres voor jou aanpassen en KPN Compleet voor je aanvragen. Laat je mij weten of je dit wil? ☺️

  • Deelnemer
  • 30 april 2019
Ah ja nu zie ik het ook! Dat is nog mijn oude adres. Ja, als je het zou willen aanpassen, zou dat fijn zijn. Dankjewel! 🙂

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Ik heb het factuuradres laten wijzigen. Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging per sms zodra het mobiele nummer is aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. Laat je mij weten of het gelukt is?

  • Deelnemer
  • 1 mei 2019
Hoi!

ik heb nog geen sms gehad helaas. Net ook nog zelf geprobeerd mij aan te melden bij kpn compleet, maar helaas doet hij het nog steeds niet 😞

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Ik heb het zojuist nog eens bekeken. Ik was vergeten om de toevoeging van het oude huisnummer te verwijderen. Als het goed is heb je inmiddels al een sms ontvangen. 😀

  • Deelnemer
  • 1 mei 2019
Dat kan gebeuren. Ik heb nu idd een sms ontvangen. Nu zijn we echt compleet 🙂
Dankjewel!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Graag gedaan Rianne! 🙂