hoi,
ik vraag me af of mijn mobiel wel is toegevoegd aan kpn compleet. Als ik kijk bij kpn compleet; mijn voordelen, staat er alleen internet/tv/bellen en mobiel van mijn partner. Mijn eigen mobiel staat er niet bij. Ook lukt het me niet om hem toe te voegen aan kpn compleet. Hoe zit dit?
Met vriendelijke groet,
Rianne
Beantwoord
KPN compleet?
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens Rianne. Ik zie dat het factuuradres van jouw mobiel abonnement afwijkt. Dat is de reden waarom het op dit moment niet lukt om KPN Compleet aan te vragen. Ik kan het factuuradres voor jou aanpassen en KPN Compleet voor je aanvragen. Laat je mij weten of je dit wil? ☺️
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.