Beantwoord

KPN Compleet korting is vervallen

  • 8 February 2020
  • 3 reacties
  • 152 keer bekeken

Beste klant, uw factuuradres voor dit mobiele abonnement wijkt af van de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Hierdoor vervallen uw voordelen. U kunt uw factuuradres aanpassen via kpn.com/adreswijziging. Doet u dit niet, dan nemen wij over een week opnieuw contact op met het nummer 088-6607923. Groet, KPN
 

dit klopt niet want staat wel allen op zelfde adres graag aanpassen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 February 2020, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Bri1969 , kijk eens op de verschillende facturen die bij de betreffende mobiele abonnementen horen, een kleine subtiele afwijking maakt al dat het systeem het een verschillende adressering vindt.

Voorbeeld: Straat 69A is anders dan Straat 69 A of Straat 69a of straat 25 BIS of straat 25-bis etc.

Kijk ook eens hoe de adressering in MijnKPN staat, moet ook precies gelijk zijn aan de facturen vice versa.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Bri1969, als je abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan, horen je voordelen natuurlijk gewoon actief te blijven! 

Wat @JanD aangeeft klopt helemaal, de kleinste afwijking kan er al voor zorgen dat je adressering niet meer overeen komt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik proberen te achterhalen hoe het kan dat je dit bericht hebt ontvangen en zal ik je weer aanmelden voor de voordelen :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!