Skip to main content
Beantwoord

KPN Compleet voordelen nog niet actief

  • 1 juli 2019
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Beste KPN.

Op het forum zie ik veel berichten van klanten die zich nog niet kunnen aanmelden bij KPN Compleet.
Donderdag 27 juni zijn wij aangesloten en ik kan tot op heden (nog) niet aanmelden.

Kunt u achter de schermen kijken of dit wil lukken?

Ik hoor (lees) graag van u.
Alvast dank.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Goedemorgen @Van Wijk. Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie dat de KPN Compleet voordelen sinds 02-07-2019 actief zijn. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.☺️
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Goedemorgen @Van Wijk. Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie dat de KPN Compleet voordelen sinds 02-07-2019 actief zijn. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.☺️

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

  • Nieuwkomer
  • 7 juli 2019
Beste Vikash,

Bedankt voor je berichten.
Na het plaatsen van mijn bericht hier zag ik dat ik in de vraag van een een ander een bericht achter liet.
Daarom had ik zelf nog een nieuwe vraag gesteld. Een collega van jou heeft dit opgepakt en het geregeld. Alles werkt nu inderdaad.

Ik vind het alleen wel erg jammer dat ik, en (als ik naar dit forum kijk) vele met mij, de klantenservice nodig hebben om hun pakket op orde te krijgen.
Na vele jaren Vodafone stap ik met 2 mobiele abonnementen en een thuis pakket over naar KPN, betaal daar ook nog eens 3x (!) aansluitkosten bij en dan krijg ik hier mee te maken. Is geen visitekaartje.