Beantwoord

KPN Compleet zenderpakket

  • 6 May 2020
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Goedemiddag,

probeer al een paar weken om mijn zenderpakket te wisselen van FOX sport naar pluspakket maar krijg steeds een melding: bestellen  is niet mogelijk, staat dat op een later tijdstip nog keer proberen maar krijg steeds de zelfde melding.

geprobeerd om te zetten via mijn KPN en via de tv. zelf modem even uitgezet maar blijf de zelfde melding houden.

nu er geen sport is zou ik graag mijn pakket om willen zetten naar het pluspakket

hoop dat jullie mij kunnen helpen.

groetjes Vera

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 May 2020, 19:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Kuijper23 ,

Je kunt dit het snelste regelen door te bellen naar 0800-0402. 

Als je via dit forum geholpen wil worden door een moderator, dan moet het Forumprofiel volledig gevuld zijn. Hou dan rekening met een een periode van ongeveer vier dagen voordat er hier een moderator verschijnt.

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Kuijper23 ,

Je kunt dit het snelste regelen door te bellen naar 0800-0402. 

Als je via dit forum geholpen wil worden door een moderator, dan moet het Forumprofiel volledig gevuld zijn. Hou dan rekening met een een periode van ongeveer vier dagen voordat er hier een moderator verschijnt.

@Kuijper23 

Is het inmiddels telefonisch geregeld?

Zo niet, vul dan jouw volledige forumprofiel. 

Reputatie 7

Hoi @Kuijper23, welkom bij ons op het forum! Momenteel is er weinig sport in de wereld inderdaad, ik kan me voorstellen dat je het pakket daarvoor wilt wijzigen. Ik zie dat je nog geen gegevens op je forumprofiel hebt ingevuld nadat Noordzee daarom vroeg, daardoor kan ik nog niet met je meekijken. Is het telefonisch inmiddels gelukt of kan ik nog met je meekijken? Ik hoor het graag van je.