Beantwoord

KPN en XS4ALL combivoordeel ontbreekt op de factuur

  • 30 January 2024
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Ik heb alle stappen ondernomen (ja ook via het aanmeldformulier) maar krijg nog steeds geen korting. Regel dit A.U.B. KPN!

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 February 2024, 19:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Kraan24, welkom! In ons artikel over combivoordelen lees je:

  • Combineer je een XS4ALL abonnement met 1 of meer KPN abonnementen, dan krijg je XS4ALL Compleet voordelen op alle abonnementen.

Dit had je gedaan begrijp ik? In dat geval kan je het beste even bellen met mijn collega's via 0800-0402 (Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur). Mocht je liever via het forum contact willen, vul dan een je forumprofiel aan met je adres, klantnummer en 06-nummer(s) die je toe wilt voegen en laat hier weten dat je dat gedaan hebt. Dan ga ik voor je aan de slag. 

Reageer