Beantwoord

KPN hussel aanmelden mobiel werkt niet

  • 5 April 2022
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Hi, 

 

Ik gebruik al 2 jaar naar alle tevredenheid KPN, thuis en mobiel. Mijn vrouw is recent overgestapt. Alleen kan ik haar niet aanmelden bij hussel via de website. hierdoor zit zij niet in mijn KPN huishouden en heeft zij extra kosten gemaakt door met mij te bellen. Wij zouden kostenloos bellen onderling. 

 

Dus wie kan me helpen met aanmelden en kijken naar de onterechte kosten op de factuur? 

 

Ik hoor het graag! 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 April 2022, 11:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MikeTempelman. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb zojuist het mobiele abonnement (eindigend 48) op van jouw vrouw toegevoegd aan het Hussel huishouden. Ik stuur je zo een privébericht over de onterechte kosten.