Beantwoord

KPN Hussel voordeel niet verrekend?

  • 10 September 2022
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN, op mijn telefoonfactuur lijkt mijn hussel voordeel afgelopen maand niet verrekend. Willen jullie dit alsjeblieft checken en zo nodig corrigeren? Al mijn abonnementsgegevens staan in mijn profiel.

mvg,

Rene

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 September 2022, 19:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rene154 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 1

Dank @Noordzee voor je reactie, maar ik heb al lange tijd voordeel, en ineens is het voordeel niet meer verrekend, zonder dat ik mijn thuis of mobiel abonnement heb opgezegd… Ergens lijkt mij iets niet goed te gaan in de administratie van KPN..

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Rene154, het klopt wat je zegt! De korting staat inmiddels weer aan én ik heb 5 euro over vorige maand gecrediteerd.

Reputatie 1

@Marcia_ dank voor je reactie en fijn dat je vorige maand hebt gecrediteerd. Wordt dit verrekend met mijn volgende factuur? Bij nadere controle van mijn facturen ben ik er achter gekomen dat mijn combikorting ook bij de facturen van juni, juli en augustus niet is verrekend. Dit was mij niet eerder opgevallen. Zou je dit alsjeblieft ook willen controleren en daarna crediteren? Aangezien ik alle maanden heb voldaan aan de voorwaarden van combikorting.

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt gelijk! Je hebt die drie maanden op 10 GB geen 2.50 euro korting gehad, dus ik heb nog extra 7.50 euro korting gecrediteerd. 

Reputatie 1

Dank!