Beantwoord

KPN Thuis ontkoppeld zonder toestemming, nu geen Combivoordeel

  • 13 February 2024
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Mijn KPN Thuis is ontkoppeld zonder dat ik hier toestemming voor heb gegeven, want waarom zou ik deze willen ontkoppelen?! Heb hierdoor dus blijkbaar niet mijn combivoordeel gekregen.

Ik heb KPN gekozen voor dit voordeel, maar blijkbaar heeft KPN dit dus zonder duidelijk aan te geven ontkoppeld. Het was al eerder zonder te vragen ontkoppeld maar blijkbaar dus nogmaals hetzelfde gebeurt. Wanneer ga ik deze kosten terugzien? Waarom zou ik ze uberhaupt willen ontkoppelen, als dit er alleen maar voor zorgt dat ik geen klantenvoordeel meer door krijg?!

Als ik hiermee kan worden geholpen zou dit erg op prijs worden gesteld.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 15 February 2024, 09:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @PHorijon 

Welkom op het forum van KPN.

Een moderator kan in jouw klantgegevens kijken, om te zien wat er nu precies is gebeurt omtrent de combivoordelen bij jouw abonnementen, en deze eventueel voor je activeren.
 

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummers
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het tot enkele dagen kan duren, voordat een KPN moderator je gaat voorzien van antwoord hierop, maar het kan tijdens rustige momenten ook sneller gaan.

Reputatie 7

Welkom op de community @PHorijon. Als de producten opeens ontkoppeld zijn kan ik me voorstellen dat dat een gekke verrassing is. Ben je mogelijk een keer verhuisd? Om de producten te kunnen koppelen moeten de adressen gelijk zijn, het komt wel eens voor dat het adres bij een mobiel abonnement niet gewijzigd zijn. Of de adressen nog kloppen kan je in MijnKPN controleren en indien nodig wijzigen. Via de website kan je daarna de voordelen weer aanvragen: Meld je aan.

Als het via die weg niet lukt kan je ons het beste bellen op 0800-0402, zodat er direct met je meegekeken kan worden.

Reageer