Beantwoord

KPN thuisabonnement toevoegen aan Mijn KPN

  • 5 February 2020
  • 6 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik wil graag mijn thuis abonnement toevoegen aan de app. Maar dit lukt niet? Kunt u mij zeggen hoe dit kan

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 February 2020, 17:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Oma5 , welke (fout)melding krijg je als je dat probeert?

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Oma5, van harte welkom hier op ons forum! Ik kan me voorstellen dat je jouw Thuis abonnement graag terug wilt zien in MijnKPN. We helpen je hier graag op weg.

Lukt het wel om in te loggen op MijnKPN als je dat online probeert? En net als JanD ben ik benieuwd naar welke foutmelding je te zien krijgt? 

Ik zie nu niet meer hoe dat moet. Mijn abonnement is van Telfort. Overgenomen door KPN. Ik heb de app geïnstalleerd en ik kan alleen mijn mobiel toevoegen. Niet mijn huis met internet en tv?

Ik zie nu niet meer hoe dat moet. Mijn abonnement is van Telfort. Overgenomen door KPN. Ik heb de app geïnstalleerd en ik kan alleen mijn mobiel toevoegen. Niet mijn huis met internet en tv?

Hallo @Oma5 , dat klopt, alléén de mobiele abonnementen zijn overgegaan naar KPN, de thuisabonnementen volgen medio dit jaar.

:wink: Hartelijk dank voor je antwoord. Ik brief me al af waar het fout ging. 

Reputatie 7
Badge +19

@Oma5 Zo te zien heeft JanD al gevonden waar het mis ging, wat hij aangeeft klopt helemaal :slight_smile: De Thuis abonnementen van Telfort gaan later dit jaar over naar KPN. Zo gauw we hier meer concrete informatie over hebben, zullen we dit delen op het forum en ontvang je ook meer informatie per e-mail. 

Mocht je nog andere vragen over jouw Telfort abonnement hebben, dan ben je van harte welkom op het Telfort Forum.