Beantwoord

KPN Voordelen lijst niet in orde

  • 12 July 2023
  • 5 reacties
  • 34 keer bekeken

Reputatie 1

Ik zie in de lijst van mijn voordelen nog het internet van onze dochter en haar gsm abo staan, op het oude adres (zij heeft woning overgekocht). Mijn hussell 1Gb op het nieuwe adres staat er niet bij. Wat is hier mis gegaan? Verhuizing was eind februari en is doorgegeven en bevestigd.

 

Kan hier eens naar gekeken worden? Groeten!

 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 17 July 2023, 11:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik denk dat ik weet daardoor de mobiele nummers nog gekoppeld zijn aan het adres waar nu je dochter woont @grunticus. Alle 3 hebben ze als ‘factuuradres’ niet jullie nieuwe adres, maar nog de oude. Daardoor vallen ze nu ook niet te koppelen aan het juiste adres, omdat het factuuradres leidend is voor die koppeling. Je kunt via MijnKPN voor alle 3 de nummers het factuuradres aanpassen, en daarna kan je een nieuwe aanvraag voor de combivoordelen doen (klik!) met het juiste abonnement voor thuis 😊

Reputatie 1

Dank je Maja. Ik heb bij alle drie het factuuradres gewijzigd gisteren. Nu vandaag staat bij het voordelen overzicht echter nog alles hetzelfde. Als ik op de link klik in jouw post komt ik gewoon in mijnKPN terecht, en niet in een ‘aanvraag’ optie. Doe ik nog iets verkeerd?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb vanaf onze kant een poging gewaagd @grunticus, hoe staat het nu bij jou?

Reputatie 1

Yes @Maja_ , alles paletti nu. Hartelijk dank!

Reputatie 7
Badge +20

Ah super! Graag gedaan 😊