Beantwoord

Krijg Husselkorting niet geactiveerd

  • 6 April 2022
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb recht op Husselkorting, mobiel en internet thuis abonnement  maar als ik het via internet wil activeren komt er te staan dat mijn aanvraag niet uitgevoerd kan worden.

 

Hoe kan ik dit oplossen??

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 15 April 2022, 19:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Wat flauw dat het niet lukt @Kuiperorw 🙁

Ik kijk graag even met je mee! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan 🙂

Ga het profiel invullen

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Kuiperorw 
Haal je telefoonnummer weg en plaats het in je forumprofiel 
Overal waar Privé staat kun je het invullen, maar niet hier, iedereen kan het zien en het is tegen de forumregels.

Heb mijn profiel ingevuld..

 

Vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +20

Excuus voor de late reactie @Kuiperorw, ik heb je laatste bericht blijkbaar helemaal over het hoofd gezien 😕

Het activeren zal bij jou niet lukken, omdat voordelen al actief staan. Het eerste verzoek om de abonnementen te koppelen is gedaan op 25 februari en de koppeling lijkt actief te zijn geworden op 28 maart. Ik zie de korting goed staan bij je mobiele abonnement, je ontvangt de korting dus al 🙂