Beantwoord

Krijg ik op Videoland ook Entertainmentkorting?

  • 13 December 2022
  • 2 reacties
  • 258 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Vanmorgen heb ik met de verkoopafdeling van KPN gebeld met een aanbieding voor mobiel. Tot nu toe wou ik niet overstappen omdat ik de entertainment korting niet kan verzilveren. Ze vroeg of ik Videoland had, en dat antwoorde ik bevestigend. Zij zei dat Videoland nu ook onderdeel uitmaakt van de Entertainmentkorting.

 

Ik ben verbaasd want dit staat nergens genoemd op de site. Ze kon het mij met zekerheid zeggen, ze mocht het namelijk ook al vertellen van haar supervisor.

 

Deze blog suggereert ook dat Videoland mee doet:

Entertainment bij KPN

 

Maar als ik dan op deze pagina kijk staat Videoland er niet bij.

5,- Entertainmentkorting op een entertainmentoptie naar keuze als je Thuis en Mobiel combineert (kpn.com)

 

Komt Videoland binnenkort bij de Entertainment opties of klopt de informatie van de medewerker niet?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 16 December 2022, 09:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @avalon88, een terechte vraag.

Je krijgt met alleen Videoland geen Entertainmentkorting:

Ontdek sport, series, films en oneindig veel muziek. Je krijgt € 5,- Entertainmentkorting als je Internet en Mobiel van KPN combineert. Kies uit Netflix, Spotify, Film1, ESPN Compleet, Xbox Game Pass Ultimate of Viaplay. Ben je even klaar met ESPN en wil je graag Film1? Geen probleem! Je kunt elke maand makkelijk wisselen tussen deze entertainmentopties. Neem je geen van de entertainmentopties meer af, dan komt de korting te vervallen.

Of dit in de toekomst gaat veranderen, kan ik je niet zeggen.

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor je antwoord. Ik ben inmiddels wat wijzer geworden en dat is dat vanaf medio januari Videoland weer via KPN te bestellen is. Of er dan ook weer entertainmentkorting mogelijk is dat wist men nog niet zeker. We wachten het af!