Beantwoord

Mb delen lukt niet

  • 14 August 2019
  • 6 reacties
  • 182 keer bekeken

Van de week 2 nummers aangevraagd. Alles werkt prima. Staan netjes in mijn overzicht in de kpnapp, echter als ik mb wil delen komen de nieuwe 2 nummers niet voor in de lijst on de mbs naartoe te sturen. Ik heb al meerdere malen geprobeerd om de nummers als nieuw product toe te voegen bij: bent u compleet. Hier wordt echter continu de melding weergegeven dat het nog niet lukt. Wie kan helpen?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 August 2019, 12:57

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Patje78. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken waarom het niet lukt om beide nummers aan te melden voor de KPN Compleet voordelen. Zou je je naam, postcode, huisnummer, 06-nummer(s) en klantnummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik deze gegevens heb ontvangen zoek ik het voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je je gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Done. Staan bij persoonlijke info
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist beide mobiele nummers aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. Je kan vanaf nu ook met deze abonnementen MB's delen. 🙂
Het is gelukt inderdaad! Toppie! Merci.
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Patje78! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Merci @Vikash

Reageer