Skip to main content
Beantwoord

Mb delen lukt niet

  • 14 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 184 keer bekeken

Van de week 2 nummers aangevraagd. Alles werkt prima. Staan netjes in mijn overzicht in de kpnapp, echter als ik mb wil delen komen de nieuwe 2 nummers niet voor in de lijst on de mbs naartoe te sturen. Ik heb al meerdere malen geprobeerd om de nummers als nieuw product toe te voegen bij: bent u compleet. Hier wordt echter continu de melding weergegeven dat het nog niet lukt. Wie kan helpen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist beide mobiele nummers aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. Je kan vanaf nu ook met deze abonnementen MB's delen. 🙂
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Goedemorgen @Patje78. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken waarom het niet lukt om beide nummers aan te melden voor de KPN Compleet voordelen. Zou je je naam, postcode, huisnummer, 06-nummer(s) en klantnummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik deze gegevens heb ontvangen zoek ik het voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je je gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!

  • Nieuwkomer
  • 16 augustus 2019
Done. Staan bij persoonlijke info

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist beide mobiele nummers aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. Je kan vanaf nu ook met deze abonnementen MB's delen. 🙂

  • Nieuwkomer
  • 16 augustus 2019
Het is gelukt inderdaad! Toppie! Merci.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Graag gedaan @Patje78! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

  • Nieuwkomer
  • 16 augustus 2019
Merci @Vikash