Skip to main content
Beantwoord

MB's delen


Waarom kan ik geen mb delen? Zie beide 06 nummers staan.
Geeft aan start huishouden, maar kan niets aan klikken.
Wat moet er gebeuren om dit wel te laten werken.

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist jouw KPN Compleet registratie laten hervalideren. Als het goed is kan je nu wel MB's delen. Laat je mij weten of het gelukt is?
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 25 mei 2019
@Saskia70

Zie https://forum.kpn.com/kpn-compleet-voordeel-91/mb-s-delen-melding-huishouden-starten-473548

  • Topper
  • 25 mei 2019
Link bekeken, maar ben kpncompleet en staan ook op het zelfde adres geregistreerd. Kan niets delen

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Goedemiddag @Tycha. Welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Ik zal voor jouw uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je je naam, postcode, huisnummer, 06-nummer(s) en klantnummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 26 mei 2019
Psst @Vikash ik geef de link,heb geen probleem,@Saskia70 wel🙂

  • Topper
  • 26 mei 2019
@Vikash heb alles ingevuld op het KPN forumprofiel

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist jouw KPN Compleet registratie laten hervalideren. Als het goed is kan je nu wel MB's delen. Laat je mij weten of het gelukt is?

  • Topper
  • 26 mei 2019
Is gelukt nu! Meteen nog een vraag, wanneer krijg ik mijn dubbele data weer terug. Had 20 Gb is teruggegaan naar 10Gb. En het andere 06 nr moet ook dubbel krijgen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Je ontvangt een verdubbel van MB's wanneer je een Internet of Internet+TV (thuis) afneemt van KPN. Ik kom op dit moment alleen mobiele KPN abonnementen tegen op jouw adres. Dat is de reden waarom jouw MB's niet (meer) verdubbeld worden. Op deze pagina kan je alles over onze KPN Compleet voordelen teruglezen.

  • Topper
  • 26 mei 2019
@Vikash Dat is dan vreemd, want toen we het i-net opgezegd hadden, is dit nogmaals gevraagd en er werd gezegd dat dit geen gevolgen had, alleen dat we spotify kwijt zouden raken. Zijn met 2de 06 nr overgestapt naar KPN en op contact daarvan staat duidelijk 4Gb, dus dat zou ook maar 2 Gb worden nu dan.
Als dit allemaal zo is, dan is dit zeer kwalijk, waren erg tevreden over KPN, maar zijn niet voor niets overgestapt van i-net en tv, werden totaal niet geholpen door medewerker (weten naam helaas niet) als de dubbele Mb ook weg zijn is wel de druppel.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Ik begrijp dat dit erg vervelend is @Saskia70, helemaal wanneer je dit nog aan mijn collega gevraagd hebt. Ik had je het graag anders willen vertellen, maar zoals je waarschijnlijk op deze pagina hebt gelezen krijg je deze verdubbeling alleen wanneer je ook een internetaansluiting afneemt bij KPN. In de overeenkomst staat de KPN Compleet korting niet vermeld. Ik kan je helaas niet verder helpen hierin. 😥

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

  • Topper
  • 2 juni 2019
Ja het delen van mb’s is nu opgelost. Wat betreft het andere, is het een beetje jammer dat niet iedere medewerker hetzelfde verteld. Ga nu nadenken om ook met de 06 nrs over te stappen