Beantwoord

MB's delen lukt niet, alle betreffende mobiele nummers (zelfde adres) toegevoegd in app MijnKPN

  • 2 September 2023
  • 9 reacties
  • 113 keer bekeken

Goedemiddag, 

 

Het delen van mb's lukt alleen met één mobieltelefoonnummer van hetzelfde adres.

De overige twee mobiele nummers zijn toegevoegd aan de app Mijn KPN. Deze zijn alleen niet zichtbaar als je in de app gebruik maakt van het onderdeel MB's delen.

Hierover afgelopen donderdag (31 augustus 2023) telefonisch contact gehad met de servicedesk. Daar bovenstaande item uitgelegd en dit is opgenomen met de back-office. De betreffende servicedesk medewerker geeft na enige tijd de reactie. Het is opgelost, u kunt per direct gebruik maken van de optie MB's delen.

Na het afsluiten van het telefoongesprek de controle uitgevoerd. De situatie is niet gewijzigd. Afsluiten en weer opstarten van de app geeft geen verandering. Afsluiten en inschakelen van de telefoon geeft geen verandering. Controle op update van de app, deze is actueel.  

 

Vraag, vanaf welk moment mag je verwachten dat je MB's kan delen? Dit met in achtneming van bovenstaande informatie.  

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 7 September 2023, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Mathieu Spekle 

 

Is dit nog steeds hetzelfde probleem dat je een jaar geleden ook had?

 

Zijn die 2 nummers ook aangemeld bij je ‘huishouden’?
Je zou verwachten van wel als zelfs de back-office er naar gekeken heeft maar je zou het nogmaals kunnen proberen.
Als ze beide nummers de 31ste hebben toegevoegd had het al moeten werken.

 

Hoe deel ik MB's?

Op de pagina “Check je voordeel” kan je een huishouden starten, of een nieuw nummer toevoegen aan jouw KPN Compleet/Combivoordeel huishouden.

Om MB's te delen heb je een KPN account nodig. Heb je deze nog niet? Meld je aan via kpn.com/MijnKPN.

Je kunt zoveel MB's delen als je wilt. Zolang je zelf maar 50 MB overhoudt.

 

Bron:

 

Goedemiddag, 

 

Het item van jaar geleden staat mij niet goed voor de geest. 

 

Het item van 31 augustus 2023, alle nummers staan op hetzelfde adres en betreffen hetzelfde huishouden. De stappen in de pagina's “check je voordeel” en en “kpn.com/MijnKPN” zijn doorlopen en staan correct. Alle 4 de mobiele nummers staan gekoppeld aan hetzelfde factuuradres. 

 

Bij het gebruiken van de KPN app zie ik alle 4 de telefoonnummers staan. Ik kan alleen maar delen met 1 telefoonnummer de overige 2 telefoonnummers kan ik niet benaderen in de KPN app. 

Het enig wat nu dus  overblijft is opnieuw te bellen met de servicedesk, als ik het bovenstaande bericht goed begrijp? 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +18

@Mathieu Spekle 

Dat is dit topic:

 

Je zou nog een keer kunnen bellen, wellicht lukt het de klantenservice nu wel.
Je kan ook je forumprofiel invullen en wachten tot een KPN moderator reageert, die kunnen er ook naar kijken, het kan wel een paar dagen duren voor ze aan dit topic toe zijn.
 

Goedemiddag, 

 

Ik wacht de reactie van de KPN moderator in eerste instantie af. 

Het forumprofiel bleek al ingevuld, in ieder geval bedankt voor de tip. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag, 

 

Ik wacht de reactie van de KPN moderator in eerste instantie af. 

Het forumprofiel bleek al ingevuld, in ieder geval bedankt voor de tip. 

Als het goed is was er vandaag een storing welke vanmiddag is opgelost. Lukt het nog steeds niet?

Goedenavond, 

 

Hierbij de reactie op het bericht van “oplossing storing vanmiddag - KPN monteur”. 

Nee, het lukt nog steeds niet.

Ik kan nog steeds maar aan 1 van de 3 toegevoegde nummers (in de KPN App) mb's delen.  

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mathieu Spekle, wekom hier. 

Ik heb even meegekeken. Ik zie 2 registaties voor een huishouden. Een met jouw thuis abonnement en 2 mobiele nummers. Deze zie jij ook. En nog een huishouden met 2 mobiele nummers en een datasim. 

Ik heb nu collega's gevraagd dit huishouden te laten verwijderen. Ik kan dit zelf namelijk niet. En om dan deze nummer aan het huishouden met de vaste diensten toe te voegen. 

Mocht het nog nodig zijn zullen mijn collega's contact met je opnemen. Hoor graag als je iets gehoord hebt. Dit kan een belletje zijn, maar ook een sms of mail. 

Hallo Bart, 

 

Bedankt voor de reactie. Ik heb net in KPN app gekeken en zie nu alle mobiele nummers, het is nu mogelijk om de data te delen. Item is opgelost. 

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top! Dat is mooi snel gegaan. Fijn weekend gewenst.