Beantwoord

MB's delen lukt niet met mijn vrouw

  • 13 August 2023
  • 2 reacties
  • 11 keer bekeken

Mb delen lukt niet met mijn vrouw.

Telefoon van de Kids is geen probleem

In de app zie ik bij delen het telefoonnummer van mijn vrouw niet, zij is wel aangemeld .

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 August 2023, 17:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Marc16031981 kijk eens via onderstaande link voor een oplossing:

 

Reputatie 6
Badge +8

Mb delen lukt niet met mijn vrouw.

Telefoon van de Kids is geen probleem

In de app zie ik bij delen het telefoonnummer van mijn vrouw niet, zij is wel aangemeld .

Bedoel je met aangemeld dat ze een eigen KPN ID heeft? Als je naar “Producten” gaat, en daarna klinkt op “uw voordelen”, staat dan het abonnement er tussen? Zo niet, is mogelijk het nummer niet toegevoegd aan het gezin. Dat kan soms gebeuren, ondanks dat het wel op het zelfde adres is besteld/staat.

Klantenservice kan dat met 1 klikje regelen, of je doet het zelf online:

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm