MB's delen lukt wél vanuit 1 nummer maar niet andersom

  • 8 October 2023
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik kan helaas bij onze telefoonnummers alleen mbs delen vanuit een van de 06 nummers en niet andersom (ze staan op hetzelfde adress) ik heb meerdere keren het aanmeldformulier probereren in te vullen maar die geeft iedere keer aan dat er iets is fout is gegaan waarschijnlijk omdat wij al aangemeld staan.  Ik kon online hier ook niks over vinden.

Erik van KPN 6 maanden geleden

Hoi @A aghaei, als beide abonnementen goed geregistreerd staan, dan moet je ook met beide abonnementen MB's kunnen versturen. Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad. En met wat ik van het huishouden kan zien op dit moment zou MB's delen met alle nummers nu goed moeten gaan. Is dat ook zo?

 

Bekijk origineel

4 reacties

Als je van A naar B deelt zie ik niet waarom het dan van B naar A zou moeten….

Ik heb altijd begrepen dat je vanaf één abonnement naar de andere kan delen maar inderdaad niet andersom. 

Doorgaans is er dan ook één 'groot’ abonnement en verder alleen 0 GB abonnementen. Van die laatste kan je sowieso niet delen.

https://www.kpn.com/combivoordeel/mbs-delen.htm 

Als je van A naar B deelt zie ik niet waarom het dan van B naar A zou moeten….

Ik heb altijd begrepen dat je vanaf één abonnement naar de andere kan delen maar inderdaad niet andersom. 

Doorgaans is er dan ook één 'groot’ abonnement en verder alleen 0 GB abonnementen. Van die laatste kan je sowieso niet delen.

https://www.kpn.com/combivoordeel/mbs-delen.htm 

Ja inderdaad het is heel apart een van de abonnementen heeft 3gb en de andere unlimited het is wel mogelijk om vanuit 3→ unlimited te toen maar niet andersom en heb alles geprobeerd en telefonisch contact opnemen lukt ook niet want dan krijg ik een sms bericht van kpn waar ze mij “instructies” geven die ik zelf al 20x heb gedaan

Dus je kunt niet MB's van unlimited naar dat 3 GB abo doen? Andersom is inderdaad nutteloos…

Tip: bel binnen 15 minuten nogmaals naar 0800-0402. En op de vraag “belt u voor hetzelfde” dan JA beantwoorden. Je krijgt dan een medewerker. Een persoon dus.

MB's delen kan alleen met de MijnKPN app. Die is neem ik aan geïnstalleerd op het toestel met unlimited. MB's delen van de unlimited: open de MijnKPN app op dat toestel.

0800 0402 (kosteloos)

Vandaag en overige werkdagen 8 tot 18 uur. Zaterdagen 8 tot 17 uur.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @A aghaei, als beide abonnementen goed geregistreerd staan, dan moet je ook met beide abonnementen MB's kunnen versturen. Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad. En met wat ik van het huishouden kan zien op dit moment zou MB's delen met alle nummers nu goed moeten gaan. Is dat ook zo?

 

Reageer