Beantwoord

MB’s delen met dochter lukt niet. Alle stappen al doorlopen

  • 2 September 2022
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Vandaag is het abonnement van mijzelf en van mijn dochter ingegaan. Ik heb beide abonnementen in de app toegevoegd, maar ik kan geen mb’s delen met haar. Volgens mij heb ik alle stappen wel doorlopen. Ik weet nu niet meer hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, dus graag hulp!

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 5 September 2022, 10:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jolein_G ,

Er was een storing met het delen van MB’s. De storing is opgelost. Het delen van MB’s zal nu weer moeten lukken. 

Reputatie 7

Hoi @Jolein_G, welkom bij ons op het forum. Het kan zijn dat je last had van de storing die Noordzee noemde, het kan ook zijn dat de nummers niet beiden aangemeld zijn voor de voordelen. 

Als je op deze pagina kijkt, zijn beide nummers dan aangemeld: Bekijk je voordelen? Als dat niet het geval is kan je het missende nummer daar ook meteen toevoegen.