Vraag

MB’s delen zit vast. Draait al 4 dagen. Ik zou hierover teruggebeld worden

  • 22 December 2023
  • 7 reacties
  • 74 keer bekeken

iedere maand delen we automatisch mb’s. sinds 18-12 blijft het delen maar draaien in de app. lijkt bast te zitten. al 2 x een medewerker gesproken. zou vandaag terug gebeld worden is helaas niet gebeurt. 

lijkt erop dat er aan de achterkant technisch iets een zetje moet hebben of de actie annuleren en opnieuw doen  de dames aan de telefoon hebben al van alles geprobeerd  

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @chrsplt en welkom hier op ons forum!

Wat zuur dat het sinds kort niet meer lukt om MB's te delen. Ben je hier inmiddels nog over teruggebeld of wacht je daar nog steeds op? Indien nodig kan ik altijd even vanaf hier meekijken. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?

hi Jan

ingevuld

en helaas niet terug gebeld

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @chrsplt, bedankt voor het invullen van je profiel. Helaas kan ik niks vinden op basis van het klantnummer dat je hebt ingevuld. Zou je je profiel aan willen vullen met je postcode & huisnummer?

gedaan. klantnummer moet goed zijn stond in verkeerde veld

Reputatie 7
Badge +12

gedaan. klantnummer moet goed zijn stond in verkeerde veld

Dankjewel @chrsplt, alles gevonden nu hoor!

Ik zie dat je hier op 18 en 19 december contact over hebt gehad alleen zie ik geen vervolgactie staan van de collega's die je toen hebt gesproken. Daarom heb ik nu net een ticket aangemaakt en dat houdt in dat de mensen die zich hier o.a. mee bezig houden, gaan kijken waarom het niet lukt om data te delen. In de regel wordt dit snel opgepakt en opgelost maar dat zal nu in de loop van volgende week worden met de 2 kerstdagen in het vooruitzicht. 

oke. jammer was wel belooft. bedankt voor het aanmaken van de ticket. nog fijne dagen

Reageer