Beantwoord

monteur ivm verbetering snelheid internet

  • 9 February 2020
  • 3 reacties
  • 123 keer bekeken

Beste KPN

Ik heb afgelopen dinsdag een verzoek gekregen om een monteur in te schakelen om de internetsnelheid te vergroten. In de verwijzing naar jullie site kom ik uit op het aansluiten van nieuw internet of tv en niet op een antwoord wat de monteur exact komt doen.

Mijn vraag is derhalve; wat is de aanleiding en wat komt de monteur doen? Hoe lang heeft de monteur ongeveer nodig om de verbetering tot stand te brengen?

met vriendelijke groet

V van Erp

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 13 February 2020, 08:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @vanerp1970, Welkom terug! Dit is per situatie een beetje verschillend, ik kijk graag even voor je. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Beste Thomas

Ik heb het profiel ingevuld (in hoofdlijnen)

Ik hoor graag wat je bevindingen zijn

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens! Ik zie dat er een monteur nodig is vanwege een technische wijziging aan het aansluitpunt, dit houdt in dat het glasvezelkastje vervangen wordt voor een ander type. In de meeste gevallen zal  dit nog geen kwartier duren.

De makkelijkste manier om deze monteur in te plannen is telefonisch via 0800-0402, zij kunnen dan meteen een afspraak met je inplannen!