Beantwoord

Na adreswijziging wordt de Combivoordeel kortng niet meer verrekend op mijn mobiele factuur

  • 14 December 2023
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Goedemiddag

Na adreswijziging kloppen gegevens abonnement niet. Combivoordeel 5 euro korting op mobiel is niet verrekend. Dit terwijl op het nieuwe adres ik ook compleet heb, dus tv en internet van kpn. Graag wil ik dat de gegevens juist in het systeem komen te staan. Op het nieuwe adres wonen we met zijn tweeën en willen beide gebruik maken van de combivoordeel. 

icon

Beste antwoord door jimny 14 December 2023, 12:40

Bekijk origineel

4 reacties

Staan alle abonnementen op het zelfde adres 

 

Ja als het goed is wel 

2x mobiel abonnement

Internet en tv 

 

Ik ben er enkel zelf nieuw bij gekomen met mijn mobiele abbonement op het adres. 

Wil graag net zoals op mijn vorige adres combivoordeel ontvangen. 

Afgelopen factuur was 5 euro duurder omdat de korting niet verwerkt is.

Lees a.u.b. even alles over  combi voordeel en hoe je het moet aanzetten en kom je er niet uit  bel dan met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DENISE-1989,

Ik zie dat @jimny je al gewezen heeft op het artikel over Combivoordeel met daarin de uitleg hoe je alle abonnementen (na een verhuizing) kunt aanmelden. Mocht je toch nog tegen problemen aanlopen, dan kan je inderdaad even bellen en je mag dan gewoon inspreken waarvoor je belt, dan kom je sneller bij de juiste medewerker terecht 🙂

Reageer