Beantwoord

Nieuw mobiel abonnement krijgt geen dubbele data

  • 1 December 2023
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

hoi, ik heb een nieuw abbonnement afgesloten met een nieuwe telefoon. Al jaren klant van kpn. nu had ik aangevinkt kpn als internetprovider te gebruiken en zou daardoor dubbele data krijgen, dit internet is op een tweede adres, niet op het hoofdadres. Nu is dit dus afgekeurd door kpn. weet iemand wat ik kan doen om wel deze dubbele data te krijgen? Expres gekozen voor een lagere databundel maar wel met een nieuw abonnement terwijl ik bij mijn oude abonnement 13g extra ‘kreeg’ van kpn als trouwe klant. Nu dus eigenlijk op achteruit gegaan.

icon

Beste antwoord door GeSp 1 December 2023, 02:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Nakita 

 

Om dubbele data op je mobiele abonnement te krijgen moet dat abonnement i.i.g. op hetzelfde adres staan als het KPN thuis internet abonnement, zie het artikel onderaan voor de overige voorwaarden.

Als dat 2de adres ook een woonadres van jou is en je voldoet ook aan alle andere voorwaarden dan kan je jouw mobiele abonnement verhuizen naar dat 2de adres, als dat gebeurd is krijg je dubbele data op je mobiele abonnement.

 

Je kan in het volgende artikel de voorwaarden vinden waaraan je moet voldoen:

Wat zijn de voorwaarden van KPN Combivoordeel?

Je hebt recht op Combivoordeel als je consumenten en/of kleinzakelijk Internet, TV, Mobiel en/of Entertainment van KPN combineert én deze abonnementen op hetzelfde adres aangemeld staan. 

Alle abonnementen binnen 1 registratie moeten op hetzelfde adres aangemeld staan. Dus bijvoorbeeld allebei op postcode 1000 AA met huisnummer 2A.

  • Voor KPN Mobiel abonnementen is het factuuradres leidend.
  • Voor KPN Thuis abonnementen is het leveringsadres leidend.

 

Je ontvangt géén Combivoordeel bij de volgende producten of diensten:

 

De uitgebreide voorwaarden voor Combivoordeel vind je hier.

Reageer