Beantwoord

Nieuw mobiele nummer is niet zichtbaar om MB's te delen

  • 1 December 2022
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Hi,

Ik heb een derde mobiel abo toegevoegd aan mijn “hussel” en wil nu mb's delen met deze maar dit lukt helaas niet. Wel aangemeld via de bekende pagina maar krijg dan de melding dat ‘dit niet lukt’. Adres etc. lijkt goed te staan en in de app is het abo wel gewoon zichtbaar. Behalve dus bij voordelen en als selectie voor het delen van mb's. Iemand enig idee? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 6 December 2022, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Frankl75, ik zie dat inmiddels er drie nummers de Husselvoordelen hebben. Onderling kun je met deze drie nummers MB's delen. 

Is inmiddels inderdaad opgelost via KPN medewerker!