Beantwoord

Nieuw nummer aan huishouden toevoegen

  • 26 March 2021
  • 2 reacties
  • 796 keer bekeken

Ik heb net een nieuw abonnement voor de tablet en zou hier ook graag mis mee willen delen, maar hij geeft deze optie nog iet goed aan. Kan dit opgelost worden,  ik heb al vanalles geprobeerd.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 29 March 2021, 10:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Niesje 1991. Welkom op het KPN Forum. Wat jammer dat het niet gelukt is om het mobiele abonnement toe te voegen aan jouw Hussel huishouden. Ik zie dat je jouw gegevens al had achtergelaten in het KPN Forum profiel en heb het daarom gelijk voor jou kunnen uitzoeken. Ik heb het mobiele abonnement toegevoegd en als goed is kan je nu al MB's delen. Zou je dit willen testen?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels werkt. Anders hoor ik het graag van je!