Beantwoord

Nummer verwijderen bij het delen van MB's

  • 20 September 2023
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

Met geen mogelijkheid lukt het om bij mb’s delen in de mijnkpn app het telefoonnummer van een oud-huisgenoot te verwijderen. Meerdere malen contact gehad met de kpn helpdesk en meerdere malen in de kpn winkel geweest. Bij deze geef ik de technische dienst bij Kpn een uitdaging….

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 September 2023, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Waarschijnlijk zit dit nummer nog in je “huishouden” binnen KPN, deze moeten ze daar uit kunnen halen. En blijkbaar heeft die persoon nog jouw adres in zijn klantenpas staan, wellicht als hij/zij dat wijzigt dat dat automatisch gebeurt?

Bedankt voor je reactie. Dat ze nog in mijn “huishouden” staat..klopt, maar kennelijk kunnen de helpdeskmedewerkers dit niet wijzigen. Het factuuradres van mijn ex huisgenoot staat al wel goed (haar nieuwe adres) Zelf weet ik niet wat je bedoelt met klantenpas…

 

Groeten terug

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Ferry79, welkom! Vreemd dat mijn collega's aangeven het niet voor je op te kunnen lossen. Ik ga je erbij helpen. Kan je jouw forumprofiel aanvullen met jouw adres en 06-nummer en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer moeten plaatsen wat uit je huishouden verwijderd moet worden? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik ermee bezig. 

Hallo Marcia,

 

Bedankt voor je reactie. Het is inmiddels toch door een van je collega’s aangepast.

Groet,

Ferry