Beantwoord

Ondanks onderling gratis bellen (compleet) toch kosten op de factuur.

  • 13 April 2020
  • 6 reacties
  • 180 keer bekeken

Hallo

Wij hebben kpn compleet en 2 mobiele nummers van KPN. Als ik inlog bij kpn staat er duidelijk bij mijn thuis nummer en mijn mobiele nummers gratis onderling bellen. Maar op mijn rekeningen word het onderling bellen van thuis naar mijn mobiel gewoon in rekening gebracht. Hoe kan dit?

Groetjes Gonnie


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 April 2020, 08:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @GonnieB 

Heb je je mobiele telefoonnummers gekoppeld aan jou KPN compleet abonnement?

Anders is onderling gratis bellen niet van toepassing, is dat wel zo dan gaat er iets mis in het systeem bij KPN. 

Hallo @Dennis Schreve 

Dank je wel voor je reactie. Dan denk ik inderdaad dat er iets mis is met het systeem van kpn. Want bij mij staan allebei onze mobile nummer en thuis ook in de lijst.

Dan maar even contact opnemen met KPN.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @GonnieB 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze het voor jou nakijken. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @GonnieB, welkom op het forum! Ik kijk graag even met je mee!
Zou je je gegevens in willen vullen op je profiel?
Heb je onlangs ook iets gewijzgid aan je abonnementen?

Hallo @Thomas 

Ik heb mn gegevens ingevuld in het profiel. 

Ik zelf had voorheen Telfort dit is over gegaan in kpn.

Vanaf begin maar staat mn mobiel officieel bij kpn erbij omdat ik mijn abonnement toen moest verlengen. Maar bij mijn laatste afrekening van mn thuis kpn werden de kosten van april van thuis telefoon naar mijn mobiel wel in rekening gebracht.

Hoor graag van je. Alvast bedankt 

Groetjes Gonnie

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @GonnieB, ik denk dat er met het verwerken van de korting nét even iets langs elkaar gelopen heeft.
Ik zie dat het gelukkig maar een gesprek is geweest. Ik zal de gesprekskosten hiervan vergoeden. Dit wordt op je eerstvolgende factuur verrekend!