Beantwoord

Onderling gratis bellen werkt niet

  • 16 February 2024
  • 7 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 1

Bijzonder allemaal

Mijn partner heeft óók onderling gratis bellen o.a. met mij. We staan op hetzelfde adres ingeschreven. 
Nu heeft zij een belbundel 150 minuten en heeft mij vandaag 20 minuten gebeld. 
Toch worden die belminuten in rekening gebracht ondanks he zogenaamde “gratis onderling bellen”. 
Wat is dan precies “ gratis onderling” belllen?

 

Helpdesk gebeld die er niet veel van begreep en doorverbonden naar iemand anders de “dieper” in het systeem kan kijken. 
Die zei dat er wel belminuten moeten zijn om gratis onderling te kunnen bellen.

Die waren er ook totdat de bundel op was omdat onderling bellen wél van de bundel ging…. Hoedan?

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 February 2024, 09:02

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @peerke63. Je kan de voordeelnummers terugvinden op jouw factuur en in MijnKPN. Staan hier alle nummers waar je gratis naar kan bellen? 

Reputatie 1

Hoi @Vikash van KPN Vikash

 

Ja in de MijnKPN-app staan inderdaad de nummers naar waar ik onderling gratis zou moeten kunnen bellen.

Ik als partner zijnde sta daar ook bij.

Mijn partner heeft naar mij gebeld, maaar data ging dus wel van haar bundel af.

Zowel bij mijn partner als bij staat vernoemd bij de voordelen, dat we onderling gratis bellen hebben.

Reputatie 7
Badge +21

@peerke63 Dat is vreemd. Wanneer beide nummers op hetzelfde adres zijn aangemeld voor de Combivoordelen kan je gratis onderling bellen met elkaar en zou dit niet uit je eigen bundel moeten gaan. Je kan hiervoor het beste opnieuw contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402), dan kunnen zij dit verder uitzoeken of intern doorzetten naar de juiste afdeling. 

Reputatie 1

Hallo @Vikash van KPN 

Ja dat meende ik dus ook maar. Alleen na een aantal keer te zijn doorverbonden kreeg mijn partner iemand aan de lijn die beweerde dat het zo goed was als dat t u gegaan was. 
Vond en vind ik erg vreemd en u dus ook. 
we gaan vandaag of morgen nogmaals een poging doen bij 0800-0402. 
ik zal de uitkomst laten weten

 

groet

peter

Reputatie 7
Badge +24

Heeft 1 van u beiden misschien een zakelijk abonnement? Want dan geldt gratis onderling bellen denk ik niet.

Reputatie 1

Nope

beiden gewoon prive

Reputatie 1

@Vikash van KPN @Nick83 uiteindelijk bleek bij KPN zelf dat o.a. mijn nummer niet geregistreerd stond in het lijstje op ons adres. Dit zagen we wel staan in de Mijn KPN-app. 
per vergissing uiteraard. 
nu dit wel is toegevoegd gaan we beleven of het nu wel werkt. Het gratisonderlingbellen dus. 
Eventueel gemaakte extra kosten worden gerestitueerd. 
 

We wachten rustig af maar klinkt verder goed. Beter dan met een kluitje in het riet te worden gestuurd, omdat het nou eenmaal zo zou horen dat het belminutenkost… pffff wat een pannekoek zeg

Reageer