Beantwoord

Overstap van Telfort, CombiVoordeel weg

  • 20 April 2020
  • 6 reacties
  • 160 keer bekeken

Door de overstap van Telfort naar KPN ben ik mijn combivoordeel kwijt.

Nu probeer ik mijn tv en internet te koppelen aan mijn kpn account maar het abonnement kan niet gevonden worden.

 

Ik kom er niet uit waar  het fout gaat.

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 23 April 2020, 13:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Carmpjuh88 , je mobiele abo('s) is/zijn 26 januari jl. automatisch overgezet naar KPN, daarbij blijven alle voordelen van TFT gewoon behouden.

Het thuisabo wordt pas in de loop van dit jaar automatisch overgezet naar KPN.

Daarover is ook uitvoerig bericht door TFT/KPN naar de klanten toe.

Het combivoordeel zie je alleen terug op de thuisfactuur van TFT en niet op de nieuwe KPN-facturen van mobiel.

 

Reputatie 7

Welkom op het KPN forum @Carmpjuh88, Zoals Jan al zegt is alleen Telfort mobiel op dit moment overgezet naar KPN, dat is op 26 januari gedaan. De Telfort Thuis pakketten zijn nog Telfort, later dit jaar komen die over naar ons. De datum daarvoor is nog niet bekend op dit moment, zodra die bekend is zal die op het Telfort forum worden gedeeld. Als het goed is heb je deze week ook een bericht gekregen waarin staat dat er nog gewerkt worden aan de overgang en wat het voor jouw abonnement zal betekenen. 

Totdat het over is gezet, zal je alles van het Thuispakket nog in Mijn Telfort kunnen vinden. Nadat het pakket over is gegaan naar ons kan je het aan MijnKPN koppelen. Tot die tijd is dat nog gescheiden. 

 

Je zegt ook dat je CombiVoordeel mist, wat mist je daar precies aan? Is dat een voordeel bij het Thuispakket, of iets bij het mobiele abonnement? Voor het mobiele abonnement kan ik hier met je meekijken, als het over het Thuispakket gaat kan Telfort je er meer over vertellen. Ik hoor het graag van je.

Hallo @Jasper , zie onderstaande link inzake combivoordeel:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/combivoordeel.htm?cid=app:nvt:check_je_voordeel_cm:vamok:link:nvt:combivoordeel

In het geval van @Carmpjuh88 , gaat het om de 5 euro korting inzake de combi thuis/mobiel en/of het combivoordeel dubbele data.

Reputatie 7

Dat is ook precies wat ik bedoelde met mijn laatste vraag @JanD  :wink: Dan kunnen we kijken of we hier verder kunnen kijken of dat er aan Telfort kant gekeken moet worden.

Welkom op het KPN forum @Carmpjuh88, Zoals Jan al zegt is alleen Telfort mobiel op dit moment overgezet naar KPN, dat is op 26 januari gedaan. De Telfort Thuis pakketten zijn nog Telfort, later dit jaar komen die over naar ons. De datum daarvoor is nog niet bekend op dit moment, zodra die bekend is zal die op het Telfort forum worden gedeeld. Als het goed is heb je deze week ook een bericht gekregen waarin staat dat er nog gewerkt worden aan de overgang en wat het voor jouw abonnement zal betekenen. 

Totdat het over is gezet, zal je alles van het Thuispakket nog in Mijn Telfort kunnen vinden. Nadat het pakket over is gegaan naar ons kan je het aan MijnKPN koppelen. Tot die tijd is dat nog gescheiden. 

 

Je zegt ook dat je CombiVoordeel mist, wat mist je daar precies aan? Is dat een voordeel bij het Thuispakket, of iets bij het mobiele abonnement? Voor het mobiele abonnement kan ik hier met je meekijken, als het over het Thuispakket gaat kan Telfort je er meer over vertellen. Ik hoor het graag van je.

Jasper, 

Bedankt voor je reactie.

Het was een beetje een rare situatie, ik kreeg mail dat mijn voordeel niet zou doorgaan omdat mn adressen niet overeen kwamen. Die netjes aangepast. Weer mail dat het niet klopte. Alles gecontroleerd,  niets aan de hand. Nogmaals mail dat het niet klopte, laatste waarschuwing, anders verliep mijn voordeel. Maarrr als ik het niet binnen een week zou regelen werd er nog telefonisch contact opgenomen. Contact is niet geweest, ik ontving mail dat mn voordeel was gecanceld.  

 

Uiteindelijk telefonisch contact op genomen en mn korting bleek nog actief te zijn.

 

Toen werd het eigenlijk nog mooier. Ik maak gebruik van de 5 euro korting. In de mail dat mijn korting werd gecanceld ging het over een gratis zender pakket.

 

De dame waarmee ik belde snapte het ook niet meer, mijn korting bleef gewoon de 5 euro, niets aan de hand.

 

Vervolgens ging ik toch nog even checken uit nieuwsgierigheid en op al mijn facturen afgelopen jaar staat 5 euro korting en gratis zender pakket.. 

 

Wat nog het mooiste was, een dag na mijn gesprek met een medewerker ontving ik een sms dat mijn voordeel onterecht was geannuleerd en het weer geactiveerd zou worden.. Nou snap ik het helemaal niet meer.

 

Leuk zon overstap tot samenwerking 😉

Reputatie 7

Dat loopt niet helemaal soepel zo te zien inderdaad!  Bij CombiVoordeel is er maar 1 voordeel mogelijk op het Thuispakket, of een zenderpakket, of de korting. Beide zou ook niet mogelijk moeten zijn, dus dat is ook niet goed gegaan. Dat je dat een tijd lang gehad hebt is wel lekker natuurlijk, maar als het nu weer aangezet gaat worden zal dat niet weer kunnen. 

Doordat het over het Thuispakket gaat kan ik er hier helaas ook niet over inzien, Telfort zal meer over het voordeel daarbij kunnen vertellen. Omdat alleen het mobiele abonnement is overgezet naar ons kan ik alleen daar iets over zeggen.