Overstap Ziggo KPN gaat niet goed, monteur komt niet opdagen en communicatie is slecht

  • 19 October 2022
  • 7 reacties
  • 62 keer bekeken

Afgelopen zomer besloot ik om over te stappen van Ziggo naar KPN glasvezel. Ik sprak een concrete datum af. 17 oktober. Op die dag zou de beloofde monteur gratis langskomen en de aansluiting in orde maken. Hele dag thuis gebleven: geen monteur. Oké het kan een keer misgaan. Gebeld en nieuwe afspraak gemaakt. Vriendelijke dame aan de telefoon. 19 oktober komt de monteur langs tussen 10 en 12 uur. Weer niemand gezien. Weer gebeld wachten, wachten wachten. Weer vriendelijke dame. Weer afspraak gemaakt, zou direct via mail en sms worden bevestigd. Niets gezien tot nu toe. Intussen een week zonder tv signaal. Conclusie: service van Ziggo was 100 keer beter dan die van KPN. Als ik deze ellende van te voren had geweten was ik nooit overgestapt!!!!!!!!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Je kunt de overstap nog annuleren.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Vogelvink, welkom op ons forum!

Dat is wel ontzettend balen zo zeg!

Als je de overstapservice gebruikt zou je oude provider nog gewoon moeten werken tot je KPN abonnement actief is. Werkt die aansluiting ook niet meer?
Heb je inmiddels in ieder geval nog duidelijkheid wanneer er iemand langs komt?

De snelste manier om hierover contact met ons te hebben zal altijd telefonisch zijn via 0800-0402 

Ik heb de oude kabels van Ziggo verwijderd en vervangen door nieuwe kabels. Daarom geen TV meer. Een tijdelijke oplossing is er ook niet. Ziggo gebruikt vaste aansluitplugs. Een coaxsteker past niet. Nog wel wifi uiteraard.

Ik heb gebeld en afspraak gemaakt voor monteur, maar die afspraak is nog steeds niet bevestigd.

Bellen met KPN is  vrijwel onmogelijk. De wachttijd is zo lang dat ze doodleuk adviseren om het later nog eens te proberen.

Reputatie 7
Badge +13

Is de afspraak inmiddels bevestigd en heb je contact kunnen krijgen? Vul anders gerust nog even jouw profiel in. Dan kijk ik naar de status van de monteur voor je. 

Het is uiteindelijk gelukt om een afspraak te maken. Wel weer op een andere datum dan eerder werd genoemd. En weer .. u kunt het zelf door een kastje over een kastje te plaatsen. Waar slaat dit op?. Bij de overstap van Ziggo naar KPN glasvezel werd zwart op wit beloofd dat een monteur de aansluiting in orde zou maken. Waarom dan twee keer een SMS bericht sturen dat je je zelf maar moet redden. Kortom nog steeds heel veel vraagtekens. Ik hoop dat de monteur die langskomt  meer begrip heeft. Alhoewel hij of zij komt zogenaamd een storing verhelpen. Dat staat in de bevestiging. Ik wacht af. Wordt vervolgd.

Reputatie 7
Badge +13

Ik zie de afspraak staan voor 25 oktober. Het spijt mij dat er dan even sprake is van een stroeve start bij KPN. Je mag ervanuit gaan dat deze monteur dit voor je in orde kan maken en met je meedenkt!