Beantwoord

Pluspakket gratis bij KPN compleet wijzigen naar korting Spotify Premium?

  • 24 February 2020
  • 7 reacties
  • 1441 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb KPN compleet, met daarin het Pluspakket gratis. Daarnaast heb ik Spotify Premium. Is het mogelijk dat ik het gratis Pluspakket laat vervallen en extra korting krijg op Spotify Premium?

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 February 2020, 19:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@MdJ1

Nee, dat is niet mogelijk.

Een gratis pluspakket of foxsportpakket is één van de voordelen. Van KPN Compleet. Deze voordelen zijn niet om te ruilen voor een ander voordeel zoals een korting  op Spotify. Misschien is KPN Hussel voor jou een alternatief? Daarbij kun je wel korting krijgen op bepaalde entertainmentpakketten:

 

https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-introduceert-kpn-hussel-internet-mobiel-tv-entertainment-en-meer-altijd-op-jouw-manier-480667

 

Het is wel zaak om goed uit te zoeken welke abonnementsvorm voor jou het voordeligst is.

Hieronder wat verschillen tussen voordelen van Compleet en Hussel:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen


Zie verder ook het laatste nieuws over de kosten van Spotify;

https://www.kpn.com/service/spotify-verandert.htm

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MdJ1, dat is helaas niet mogelijk. Als je Compleet bent kan je kiezen tussen het Pluspakket of Fox Sports, anders opties zijn er niet. Noordzee heeft dit eigenlijk al helemaal uitgelegd. Niets meer aan toe te voegen. 

Reputatie 1

Ik snap dat ik dus over kan stappen naar Hussel voor thuis. Helaas is het wel een aardig gepuzzel om te zien wat er voor mij (en mijn wensen) voordeliger is…. Is er een manier dit goed op een rijtje te krijgen? Ben bang dat ik iets over het hoofd zie.

Reputatie 7
Badge +20

Ik zou het eens naast elkaar leggen door het op te schrijven. Zo krijg je een duidelijk overzicht. Huidig kun je inzien Mijn KPN. Via de site kun je de Hussel samenstellen. Anders mag je ook altijd even chatten zodat mijn collega mee kan denken. Dan kun je 1 op 1 sparren. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik snap dat ik dus over kan stappen naar Hussel voor thuis. Helaas is het wel een aardig gepuzzel om te zien wat er voor mij (en mijn wensen) voordeliger is…. Is er een manier dit goed op een rijtje te krijgen? Ben bang dat ik iets over het hoofd zie.

Als u geen reden hebt om over te verlengen naar Hussel: niet doen dan.

Welke abonnement heeft u nu? Alles-in-1 Standaard? Voor € 72 per maand?

Reputatie 1

Ik snap dat ik dus over kan stappen naar Hussel voor thuis. Helaas is het wel een aardig gepuzzel om te zien wat er voor mij (en mijn wensen) voordeliger is…. Is er een manier dit goed op een rijtje te krijgen? Ben bang dat ik iets over het hoofd zie.

Als u geen reden hebt om over te verlengen naar Hussel: niet doen dan.

Welke abonnement heeft u nu? Alles-in-1 Standaard? Voor € 72 per maand?

Ik heb nu:

  • Internet en TV 62,50
  • Pluspakket gratis
  • Spotify Premium 8,99 
  • Vaste telefoon 1,00 
  • 2 ontvangers gratis 
  • Opnemen pakket gratis
  • KPN veilig 2 apparaten gratis

Totaal: 72,49 per maand

Ik heb geen belang bij het Pluspakket, vandaar dat ik wilde kijken of ik de korting op Spotify kan krijgen. Maar als ik alles zo even heb bekeken ben ik wat duurder uit met Hussel, dus denk ik dat ik het maar zo laat.

Reputatie 7
Badge +20

Als je dan duurder uit bent is het ook zonde. Dan zou ik het zo laten. Je kan nog overwegen om voor Fox Sports te gaan als voordeel mocht je sportliefhebber zijn.Â