Beantwoord

Pluspakket is opeens niet meer gratis

  • 7 January 2022
  • 7 reacties
  • 193 keer bekeken

Hier jarenlang pluspakket gratis omdat we alles in 1 pakket en 1 mobiele telefoonabonnement hebben van kpn. Nu is ineens mijn pluspakket weg en moet ik ervoor betalen. En zegt het meisje aan de lijn dat ik nu 3 maand gratis een ander pakket heb. Hoezo 3 maand we hadden recht op pluspakket voor altijd

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 January 2022, 11:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Freddy kok. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat het Pluspakket niet meer gratis is. Ik zoek graag voor je uit. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Heb de gegevens ingevuld.heb vorige week ook gebeld en ze zouden het uitzoeken maar nog niks meer gehoord.Mvg Freddy kok

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat een collega inderdaad hier al mee bezig is geweest. Het is inmiddels doorgezet naar een achterliggende afdeling. Ik had je graag zelf verdergeholpen maar dit is de enige afdeling die dit weer kan herstellen. Ik begrijp dat het vervelend is maar wil je toch vragen om dit af te wachten. :disappointed_relieved:

Hoi hoi

ja ik hoop dat ze kunnen vinden waar het mis is gegaan want tot nu toe geen bericht dat het is verholpen Mvg Freddy kok

Reputatie 7
Badge +21

Daar ga ik wel vanuit. Laat je mij weten hoe het afloopt?

Hoi vikas

kpn heeft het nu netjes opgelost heb het nu weer gratis en krijg het bedrag wat teveel is afgeschreven terug.Mvg Freddy kok

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het uiteindelijk goed is opgelost. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag!:blush: