Skip to main content
Beantwoord

Pluspakket werkt niet bij KPN Compleet

  • 1 november 2019
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Al 2 hebben ze het thuis pakket gereset. Nu nog steeds geen pluspakket. Vorige maand stond deze zelfs op het factuur. 

 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

Beste antwoord door Ferdi G

Paul bedankt. 1,5 maanden verder werkt alles weer. Ik zou compensatie krijgen op me factuur en ze zouden het weer activeren. Niet gelukt maar jou wel. Top bedankt!!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 4 november 2019

Hi @Ferdi G, welkom op het forum. Ik heb gelijk een kijkje genomen. Ik zal z.s.m. het Pluspakket gratis activeren. Je hoort van me zodra ik meer weet.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 4 november 2019

Paul bedankt. 1,5 maanden verder werkt alles weer. Ik zou compensatie krijgen op me factuur en ze zouden het weer activeren. Niet gelukt maar jou wel. Top bedankt!!


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 5 november 2019
Ferdi G schreef:

Paul bedankt. 1,5 maanden verder werkt alles weer. Ik zou compensatie krijgen op me factuur en ze zouden het weer activeren. Niet gelukt maar jou wel. Top bedankt!!

Fijn dat het weer werkt. :) Excuses dat het zo lang heeft moeten duren. Die compensatie is overigens wel al ingevoerd. Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier.