Beantwoord

Pluspakket werkt niet bij KPN Compleet

  • 1 November 2019
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Al 2 hebben ze het thuis pakket gereset. Nu nog steeds geen pluspakket. Vorige maand stond deze zelfs op het factuur. 

 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Ferdi G 4 November 2019, 18:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Ferdi G, welkom op het forum. Ik heb gelijk een kijkje genomen. Ik zal z.s.m. het Pluspakket gratis activeren. Je hoort van me zodra ik meer weet.

Paul bedankt. 1,5 maanden verder werkt alles weer. Ik zou compensatie krijgen op me factuur en ze zouden het weer activeren. Niet gelukt maar jou wel. Top bedankt!!

Reputatie 7
Badge +25

Paul bedankt. 1,5 maanden verder werkt alles weer. Ik zou compensatie krijgen op me factuur en ze zouden het weer activeren. Niet gelukt maar jou wel. Top bedankt!!

Fijn dat het weer werkt. :) Excuses dat het zo lang heeft moeten duren. Die compensatie is overigens wel al ingevoerd. Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier.