Beantwoord

Sinds vandaag staat ineens mijn CombiVoordeel uit

  • 1 September 2023
  • 4 reacties
  • 113 keer bekeken

Ik heb sinds vandaag geen combivoordeel meer. Kpn heeft deze uitgezet, terwijl ik nog steeds hetzelfde abonnement heb. Alles wordt maandelijks via machtiging afgeschreven. Hoe is dit mogelijk?

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 September 2023, 08:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @annemarie1971 ,

Is er nog steeds een mobiel abonnement bij KPN actief wat op jouw adres staat ingeschreven? 
 

Voor het (opnieuw) aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

Reputatie 7

Hoi @annemarie1971, welkom bij ons op het forum. Zoals Noordzee al zegt moeten de abonnementen op hetzelfde (factuur)adres zijn geregistreerd. Als je bijvoorbeeld recentelijk verhuisd bent kan het zijn dat de gegevens van een abonnement nog niet aangepast zijn, waardoor de korting is vervallen. 

Er hoort dan ook een melding te worden gestuurd dat de voordelen gaan vervallen, heb je zo'n waarschuwing gehad? Of heb je het al opnieuw kunnen aanmelden met zijn link?

Bedankt voor de reacties.

Kpn heeft het opgelost.

 

Alles stond goed, juiste adres maar ik kon zelf het voordeel niet aanzetten dus is het door kpn uitgezocht en opgelost.

Reputatie 7

Dan was er vermoedelijk wel iets wat niet goed stond dus, maar wat precies weet ik niet.

Gelukkig werkt het nu voor jou weer. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.