Beste KPN,
Ik heb een abonnement TV, Internet & Bellen. Daarnaast heb ik een abonnement bij KPN voor mobiele telefoon. Deze laatste heb ik onlangs iets aangepast en verlengd.
Op mijn maandelijkse factuur van TV, Internet & Bellen staat: Spotify Premium - gratis.
Op mijn factuur van mobiel bellen wordt er sinds februari echter € 8,99 in rekening gebracht. Ik weet dat KPN zou stoppen met gratis Spotify voor nieuwe abonnementen. Nu ben ik jarenlang klant en heb het idee dat ik sinds mijn nieuwe mobiele telefoon abonnement moet betalen voor iets dat ik volgens mij (en ook volgens jullie eigen factuur) gratis zou moeten krijgen.
Groet
Beantwoord
Spotify gratis of niet?
Beste antwoord door wjb
Omdat je jouw mobiele abonnement verlengd hebt is Spotify Premium komen te vervallen als "gratis" dienst waarvan de kosten dus in de abonnementsprijs waren opgenomen.
Dat is waarom je nu op de factuur van jouw mobiele abonnement die €8,99 ziet staan.
De "gratis" Spotify Premium in jouw Alles-in-1 abonnement betaal je ook gewoon via de abonnementsprijs. Feitelijk betaal je dus twee keer voor Spotify Premium.
Ik weet niet of je tegelijkertijd op meerdere apparaten (twee) online naar Spotify wilt luisteren.
Als dat niet het geval is, stop dan dat Spotify Premium abonnement op de telefoon.
Bekijk origineelDat is waarom je nu op de factuur van jouw mobiele abonnement die €8,99 ziet staan.
De "gratis" Spotify Premium in jouw Alles-in-1 abonnement betaal je ook gewoon via de abonnementsprijs. Feitelijk betaal je dus twee keer voor Spotify Premium.
Ik weet niet of je tegelijkertijd op meerdere apparaten (twee) online naar Spotify wilt luisteren.
Als dat niet het geval is, stop dan dat Spotify Premium abonnement op de telefoon.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.